Campings Italië

We hebben een aantal aanbieders voor Italië voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Italië

Marissa Haan-Eijndhoven,
    7-4-2019

Wij zaten op Camping Flaminio Village, dit is een heerlijke camping net buiten het centrum. Vanuit daar ben je met een half uurtje in de stad met de trein, en een half uurtje met de auto bij het strand! De camping zelf is fantastisch! Heeft een heerlijk zwembad met poolbar en een goed restaurant! Ze vertellen je alles over de bezienswaardigheden in de stad en je kunt daar al je tickets al kopen, hoe ideaal!! Wij kwamen voor rust en een stedentrip en dat hebben wij hier zeker gevonden! (Tip: neem je eigen hoofdkussen mee). Verder alles tip top verzorgd! En ik raad deze camping zeker aan! En wanneer je de omgeving wil zien net buiten de stad Rome zal ik zeker een huurauto aanbevelen. Vooral als je langere tijd gaat.

Gereisd met vrienden in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima uitvalsbasis voor Rome

Yvke,
    10-9-2018

-Grote camping, goede uitvalsbasis voor dag(en) Rome. -Mooi en schoon sanitair -Prima maar klein zwembad, waar het wel verplicht is een badmuts te dragen -Golfkar die je heen en weer kan brengen over de camping -Infostand met een erg vriendelijke mevrouw die enthousiast over Rome kan vertellen en op maat een plan wil maken. Ook kaartjes voor de nabijgelegen trein zijn hier te koop.

-Erg kleine plaatsen. Onze camper paste nauwelijks op de plekken. -Onrustig, dit wordt met name veroorzaakt door de voortdurend blaffende honden van een nabijgelegen kennel, ook s nachts gaat dit door -Erg duur, voor onze camper, een bijzettentje en zes personen betaalden we 120 euro per nacht

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Super combinatie van camping en stedentrip!

Jonkers,
    13-8-2018

Een hele nette camping die ideaal is voor een bezoek aan de stad Rome (super ligging!!). Het personeel is overal erg vriendelijke en behulpzaam. Vooral de vrouw bij het infopoint is heel behulpzaam en kan je alles vertellen over een bezoek aan Rome en verkoopt ook kaartjes en dergelijke. Het eten op de camping is zowel in het restaurant als bij de bistro aan het zwembad lekker en betaalbaar. Het zwembad is erg schoon en ondanks hoogseizoen was er altijd een ligbedje vrij. Badmuts is verplicht en zijn voor €2,- te koop. De bungalow waarin wij verbleven was wat oud, maar erg schoon. We zouden eigenlijk maar 1x per week nieuwe handdoeken krijgen, maar we hebben wel 3x schone handdoeken en een schoonmaak gehad. Super service! De camping is verder vrij basic en heeft bijvoorbeeld geen entertainment. Je moet het wat dat betreft echt hebben van de stad, 10 minuutjes lopen (doe voorzichtig!), 10 minuutjes trein en je staat midden in Rome!

Gereisd met partner in augustus 2018

Prima camping

De B,
    17-7-2018

Weekje overnacht in chalet voor 2 personen. Klein chaletje, met slechts een koelkast, kast en een bed. Daarnaast zat er een schone douche en WC bij. Dat de chalet klein was, heeft ons geen seconde geïrriteerd, aangezien er een ruime veranda bij zat. Waar je, met gemiddeld een graadje of 30, uiteraard veel beter kunt zitten dan binnen. En terwijl je dan op de veranda geniet van een Peroni pilsje of een wijntje, zorgt de prima werkende airco ervoor dat je knusse hutje binnen de kortste keren een prima temperatuurtje bereikt. Camping ziet er keurig uit, gelegen aan een meer. Ook het strand is niet ver weg, namelijk aan de overkant van de straat. Wij vonden - in tegenstelling tot Henk van de vorige review - de campingwinkel niet zo duur. De belangrijkste producten waren betaalbaar (Peroni pilsje á 66cl slechts €1.40). Dat de bus voor de camping stopt en je voor een euri naar Alghero brengt, is ook ideaal. O, ja: personeel is vriendelijk.

Gereisd met partner in juli 2018

Mooie locatie om Rome te bezoeken

Lara,
    30-6-2018

We hebben een fijn verblijf gehad op Flaminio village! We bleven hier 4 nachten in een Coco sweet huisje. Heel basic maar prima. Sanitair was prima! 1 avond in restaurant gegeten. Viel ons tegen. Met de trein naar Rome geweest. Heel goed te doen. €1,50 voor enkeltje. Personeel receptie erg vriendelijk en behulpzaam! Het enige minpunt vonden wij het geblaf van honden buiten de camping. Dat heeft ons meerdere nachten uit ons slaap gehouden. Maar ook overdag constant het geluid van blaffende honden te horen! Hierdoor zouden we denk niet zo snel weer terug keren naar deze camping. Voor de rest wel prima!

Gereisd met vrienden in juni 2018