Campings Italië

We hebben een aantal aanbieders voor Italië voor je op een rij gezet:

campings Italië met aan zee

We hebben een aantal aanbieders voor Italië voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Italië

Camping met alles erop en eraan :-)

Bart Ooijevaar,
    16-4-2019

Twee weken in juni mogen doorbrengen op Park Albatros. We hebben heerlijk genoten! Groot zwempark maar lekker overzichtelijk. Koffie was zoals je het mag verwachten in Italië...Perfect! Stacaravan was heerlijk! Grote veranda en gelukkig een beetje privacy. Wij komen hier zeker een keer terug.

Gereisd met partner in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Dit jaar weer!

Janssen,
    9-4-2019

Vorig jaar meivakantie hier geweest, was prima bevallen, alleen niet alle zwembaden waren warm, maar de ondiepe gedeeltes wel. Stacaravans zijn mooi gelegen onder de bomen, restaurants op de camping zijn ook TOP!. Eind deze maand mogen we weer, we hebben er zin in!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Fijne camping, heerlijk zwembad

Sylvia,
    2-4-2019

Wij verbleven in een huurtent van touroperator. Prima verzorgd. De camping is redelijk overzichtelijk met het zwembad als middelpunt. Het zwembad is heerlijk en voor onze zoon van 4 was het kinderbad fantastisch. Enige echte minpunt van zwembad was dat die 1 ochtend in de week dicht is en dat is met 35 graden wel balen. Verder vond ik de animatie matig, maar je kan je verder prima vermaken Pluspunten van de camping vond ik het strand, grenzend aan de camping en ook een stadje met diverse restaurants op loopafstand van de camping In de omgeving zijn diverse leuke dingen te ondernemen en ook Venetië bezoeken is goed te doen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Voor herhaling vatbaar

Lynn De,
    2-4-2019

Grote familiecamping met leuk centraal gedeelte waar oa restaurants en avondentertainment zich bevinden. De accommodaties liggen kriskras door elkaar, wat naar ons idee zijn charme had. Zeker een aanrader voor gezinnen met jongere kinderen. Onze kids hebben zich erg goed vermaakt! Ook een plus dat de camping bijna aan het strand ligt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Dit jaar weer!

Fenne,
    2-4-2019

Vorig jaar een heerlijk vakantie gehad. Wij hadden een stacaravan van de camping zelf en deze netjes en bijna nieuw! Net weer geboekt voor de meivakantie!

Gereisd met jonge kinderen in april 2019