campings in Iseo

We hebben een aantal aanbieders voor Iseo voor je op een rij gezet:

Weer & Klimaat Iseo

JanFebMrtAprMeiJunJulAugSepOctNovDec
Max. temp. (℃)12°16°21°25°28°27°23°18°11°
Min. temp. (℃)-2°11°14°17°17°14°-1°
Dagen regen7789119786796

Reviews over Iseo

• 8F01-09-2017

leuk gezellig

leuke winkeltjes eet gelegenheden gezellig dorpje

• 8Omgeving
    • 8Stranden

Gereisd met partner in augustus 2017

• 7Roland Verhees12-08-2017

Super mooie omgeving en nette camping

Mooi meer met mooi uitzicht op de bergen om het meer heen

Het enige jammer vond ik dat er niet echt een strandje was. En als je voorbij de stenen bent is het erg drassige smeurie ondergrond.

• 6Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 10Omgeving

juli 2017

• 8Pluisje05-08-2017

Echt een mooi gebied

Erg genoten van dit mooie gebied

• 9Cultuur

juni 2017

• 9carin jacobd04-03-2017

Prachtige omgeving. Meer tussen de bergen.

Het eiland monte isola is het bezoeken waard. Er liggen alkemaal leuke dorpjes rondom het meer. En een boottocht over het meer is een aanrader.

• 6Uitgaanslevenn
    • 8Zorg voor natuur

• 5Heer en Mevrouw VANDEN21-02-2017

klein dorp, niet veel mogelijkheden ter plaatse

variabel weer, we hebben in juli bijna geen dag zonder regen gehad. Fietsen is er levensgevaarlijk bij gebrek aan accomodatie voor fietsers. Nergens fietspad. Mooi om er te wandelen, maar opgelet smalle wegen met gekke italiaanse chauffeurs. De marktdag is plezant om mee te maken, Vrij groot voor zo een klein stadje. Er staan echter evenveel marktkramers met chinese rommeltextiel en tassen of schoenen. De echte italiaanse produkten moet je echt beginnen zoeken. Voedingshandelaars blijken nog de weinige lokale mensen te zijn. Huren van bootjes is moeilijk. Weinig aanbieders en stinkend duur. Vriendelijke mensen in de meeste horecazaken, waar ook al bulgaren, roemenen en andere niet italianen de plak zwaaien.....jammer. De echte italiaanse sfeer lijkt weg te kwijnen. Wij gaan 35 jaar naar Italie en zien de verandering nog versnellen. Jammer......In 2014 zijn we er ook geweest, snikheet en kurkdroog. We konden bijna niet buiten van de hitte. Als je dan iets wil drinken zijn sommigen in de namiddag enkele uren gesloten. We zijn dat natuurlijk niet gewoon. De rust in de korte namiddag heeft echter ook zijn charmes. Je wandelt er dan door verlaten straatjes wat ook heel leuk is. Soms is schuilen voor de zon heel moeilijk als je gaat wandenlen in de vrije natuur omdat er bijna bladloze verschraalde boompjes staan......wel mooi maar oef als het snikheet is. Taalprobleem is nog in vele italiaanse streken dramatisch. Weinig mensen, winkels;;;;;warenhuizen en zelfs veel horeca.... spreken een tweede taal.

• 5Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur
    • 5Omgeving
    • 6Sfeer in stad
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juli 2016

• 8Huub07-01-2017

Gezellig levendig plaatsje

Gezellige plaats met een vooral 'savonds levendige boulevard Een geweldige ijssalon Wel ontzettend toeristisch

• 8Omgeving
    • 6Stranden

• 8zoovervantessa17-11-2016

Leuk dorpje aan het Gardameer, wel toeristisch

Iseo is een prachtig dorp aan het water van het Iseomeer. Er is ook een mooie wandelboulevard langs het water. Je kunt hier prima winkelen voor souvenirs en dineren, al is het wel moeilijk om een authentiek italiaans restaurant te vinden. Bij Osteria La Tana Dell' Orso, in een steegje grenzend aan het dorpsplein van Iseo, hebben ik en mijn vriend onder andere heerlijke risotto gegeten. Echt een aanrader, maar let op: ze spreken hier geen Engels.

• 7Cultuur

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9Sofieenwim25-07-2016

Zalig stadje aan een zalig meer.

Veel rustiger dan aan het Gardameer. Prachtig mooi stadje. Hele mooie huisje. Veel eetgelegenheden en winkeltjes, maar toch rustig. Mooi pad langs het meer. Vertrekplaats voor een boot over het meer naar bv. Monte Isola (schitterend!). Hele mooie omgeving met mooie wandelingen en mooie steden in de buurt (Bergamo, Brescia!).

• 6Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad
    • 8Stranden
    • 10Zorg voor natuur

• 9Mari25-06-2016

Sfeervol

Een mooie plaats direct aan het meer.Het restaurant Lido ligt op het mooiste plekje. Ook het eten is er erg lekker.De sfeer in Iseo is gezellig en relaxed. Alle leeftijden door elkaar. Wat ik echt niet meer van deze tijd vind is de siësta. Zo warm is het niet begin juni. Het was hier in Nederland warmer...Van half 1 tot half 4 zijn de leuke winkels dicht. Op vrijdag is er een grote warenmarkt maar ook die ruimt op om half een.

Gereisd met partner in juni 2016

• 9nico13-09-2015