campings Ile de France

Reviews over accommodaties in Ile de France

Prima camping voor een kort verblijf

Linda, 15-5-2018

We werden heel vriendelijk ontvangen bij de receptie, heerlijk gegeten in het restaurant. Zwembad ziet er keurig verzorgd uit.

Wij hadden een stacaravan Bali gehuurd voor een weekend. Helaas had deze wel wat schoner gekund, de randjes en hoekjes waren niet meegenomen met vegen. Douchecabine, keuken en toilet waren wel erg schoon.

Wij zijn hier een lang weekend geweest ivm bezoek aan Disneyland. De ligging van de camping is hiervoor ideaal. Binnen een kleine 20 min. ben je al bij Disneyland.

Persoonlijk zou ik hier niet mijn zomervakantie willen doorbrengen, omdat er op deze relatief kleine camping erg veel tenten en caravans geplaatst zijn.

De ruimte om je caravan/tent is hierdoor erg klein.

Anne, manager, 16-5-2018

Beste Linda,

Dank je wel voor jullie prachtige beoordeling. Geweldig dat jullie zo genoten ! Dat is voor ons het allermooiste compliment. Het spijt ons dat de mobil home niet spik en span was. In dergelijke gevallen altijd even langs de receptie lopen en dan kunnen zij eventuele problemen direct verhelpen! Heel erg graag tot een volgende keer!

Voor herhaling vatbaar!

Margriet, 11-5-2018
    Deze camping zal ik iedereen aanraden die met het gezin Parijs en Eurodisney wil bezoeken! De camping ziet er keurig verzorgd uit. Je kunt er heerlijk zwemmen, eten en voor de standaard boodschapjes hoef je de camping niet af. Bij de receptie word je vriendelijk en correct geholpen. In de nabije omgeving konden wij geen geschikt restaurant vinden. Gelukkig hebben we uiteindelijk toch voor het restaurant op de camping gegeten. Het eten was goed en het personeel rent zich de benen uit het lijf, maar toch lukte het niet alle gasten snel te bedienen. Daar kunnen op hoogtijdagen wel wat extra personeelsleden ingezet worden. Gelukkig bleef men vrolijk! Onze ietwat achterstallig onderhouden Waikiki caravan stond achter op de camping. De plek was redelijk ruim en de afstand naar het zwembad, etc. was lopend prima te doen. Voor herhaling vatbaar, maar dan net als nu met als doel een bezoek aan Parijs en Eurodisney en niet voor de nabije omgeving
    Anne, manager, 14-5-2018

Beste Margriet,

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling van onze camping. Wat fijn dat julie zo heerlijk genoten hebben en heel erg graag tot de volgende keer!

Leuke stadscamping ideaal om Parijs te bezoeken

Karel, 10-5-2018

Verrassend leuke groene camping dicht bij alle bezienswaardigheden van Parijs. Wij hadden caravan nr 47 deze lag prima. Geen overlast van de weg of de Seine gehad.

Vanaf de camping rijdt er een shuttlebus die je in ongeveer 15 minuten op een centrale plek afzet.

The campsite manager, assistante commerciale, 14-5-2018

Hello Karel, thank you for taking the time to give your opinion after your stay.

We are glad you enjoyed our location in a wooded area in Paris. Indeed it just takes a 10 minutes bus drive to be in Paris and few minutes more to get to many touristic places.

We hope to see you soon in camping de Paris

Aanrader voor diegene die Parijs willen bezoeken.

Joop H, 9-5-2018
    Camping aan de buitenzijde van Parijs is het hele jaar open. Op enkele delen was men nog bezig met het herstellen van de waterschade van de Seine die buiten haar oevers was getreden. Plaatsen geschikt voor caravans en campers op verstevigde plaatsen, afgebakend door struiken. Ruimte voor zowel de caravan als de auto. Goed sanitair, goed onderhouden. Achter op het terrein is gras voor tentkampeerders. In voorseizoen voordelig tarief. In hoogseizoen hogere prijzen, echter voor Parijs nog zeer acceptabel. Het centrum is goed bereikbaar met openbaar vervoer, zowel een pendelbus van de camping, als ook een stadsbus op 500 meter afstand. Vriendelijk personeel, spreken ook Engels.
    The campsite manager, assistante commerciale, 14-5-2018

Hello Joop, thank you for taking the time to share your experience on our campiste.

We are indeed open all year round to welcome our guests. We are happy to see that you liked the camping and its large pitches adapted for caravans, motorhomes and tents. Thank you for mentioning our recently renovated sanitaries which are cleaned few times a day. Effectively we are well connected to Paris with our shuttle or the public bus.

We hope you keep a good memory of your holidays and would be happy to welcome you next time you come to Paris

Mooie plek om naar Disney te gaan.

Monique, 6-5-2018

Kleine camping met zwembadje. Maar ideaal als uitvalsbasis voor Disneyland of Parijs. Camping ziet er netjes uit. Wij hebben geen gebruik gemaakt van de faciliteiten. Zijn hier 2x geweest. Caravan van touroperator was netjes. Laatste keer in een 5 persoons caravan. Klein, dat wel. Douche heel klein, kan er net in staan. Weinig stopcontacten, niet handig als je met tieners reist en allemaal een telefoon hebt. Bedden vonden wij voortreffelijk. Lagen dekens maar wij hadden ons eigen dekbed bij. Gastvrouw en heer van touroperator super vriendelijk. Wij hebben geeneens de borg hoeven te betalen.

Maar ik zou deze camping niet kiezen voor mijn zomervakantie. In de omgeving weinig tot niks te doen. Echt in the middle of nowhere. Wel wat speel dingen voor kinderen. En een trampoline. Je kunt je brood bestellen op de camping, maar ook halen bij het bakkertje in het dorpje. 5 min rijden met de auto. Geen supermarkt op camping of dorp.

Ile de France scoort een 6,5 uit 10, op basis van 2499 reviews