Ile de France

1.400

campings Ile de France

We hebben een aantal aanbieders voor Ile de France voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Ile de France

Rustige camping op een toplocatie.

Rob Heeren,
    26-1-2019

Echt een heerlijke camping op een toplocatie. Heerlijk rustig en toch ben je zo midden in Parijs. Wij hebben de bus genomen naar versailles en de trein naar het centrum van parijs. Zowel de bus als de trein zijn dichtbij en goed te lopen. Na een dag parijs is het heerlijk terug komen op deze camping waar de kinderen zich prima hebben vermaakt in het zwembad. ( niet groot maar prima zwembad). Sanitair was alle dagen prima schoon. ( 5 dagen verbleven) en s'nacht was het heerlijk rustig. Overdag is het een komen en gaan van bezoekers. Echt een aanrader voor het bezoeken van Parijs.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Een fijne vakantie gehad vlakbij Parijs en Disney.

Daniel,
    7-1-2019

We zijn hier vorig jaar mei vakantie geweest. Het was een fijne camping met zeer vriendelijk personeel. Zo hebben wij dit wel ervaren. Wij zaten in de Waikiki wat ons erg goed bevallen was. Enige minpunt was dat er geen televisie in zat maar dit nodigt dan ook weer uit om lekker een spelletje met elkaar te doen. Was een erg fijne vakantie. Wij gaan dit jaar weer deze camping bezoeken. Nu voor meerdere dagen.

TIP: Wanneer je vaker van plan bent om naar Disneyland Paris te gaan, neem dan een jaarkaart. Dagtickets zijn tegenover deze prijs erg duur. En neem dag tickets voor Parijs, aan de receptie van de camping. Dit is trein, bus en metro voor 24 uur.

Gereisd met jonge kinderen in april 2018
    Anne, manager, 11-1-2019

Beste Daniel,

Hartelijk dank voor jullie prachtige beoordeling. Wat super om te lezen dat jullie zo genoten hebben. Dat is voor ons het allermooiste compliment. Wij kijken uit naar jullie komst dit jaar en hopen dat jullie weer net zo kunnen genieten! Dat gaat vast lukken.

Fantastisch gaan zeker weer terug

Cindy Roovers,
    1-11-2018

Een kleinschalige camping met stacaravans op 20 minuten afstand van Disney. Elk half uur een shuttle naar Disney. Mooie bosrijke omgeving.

Receptie spreekt Nederlands en Engels en zijn zeer behulpzaam. Animatieteam, speeltuin en openlucht zwembad aanwezig. Ontbijt en dinermogelijkheden op het terrein.

Dit jaar nieuwe houten blokhutten geplaatst.

Voor als je Disney wilt combineren met een langer verblijf. Tip als je langer dan 3 dagen naar Disney gaat, is een jaarabonnement voordeliger. Je krijgt op deze camping met een jaarkaart ook nog korting op je verblijf

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Parijs leuk met tieners, camping goed uitgangspnt

Astrid,
    29-10-2018

In de herfstvak. van ma. tm do. geweest in 4/5 pers. stacaravan. Wij kwamen voor Parijs, dus naast ontbijten en slapen niet veel tijd op de camping doorgebracht. Hiervoor was de stacaravan prima. 1e avond/nacht wel koud en 1 kacheltje, enkel in de woonkamer was wat weinig. Wij zijn met de Thalys gegaan en verbinding met de A RER is prima. Let s avonds wel op of er nog op Maisons Laffitte gestopt wordt! Half 1 de Thalys aan en van tevoren gevraagd of we iets eerder konden inchecken omdat we niet met de bagage door Parijs wilden lopen. Ze gaven onze cottage voorrang met schoon en in orde maken en konden idd eerder inchecken. Maar de camping was dan ook niet vol... Wel levendig. Fransen wsl.ook vak. ? In Parijs was het nog erg druk vonden wij. Op gare du Nord Navigo passen gekocht 5 € met geldigheid van 1 week 22,80€ dus 27,80 pp. werkte perfect voor alle zones. (wel pasfoto nodig) Kan ma. tm do opladen, dusniet als je alleen weekend gaat

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Fijne camping om Parijs te bezoeken

Helen Termaat,
    26-10-2018

Camping voor een midweek geboekt om de stad Parijs te bezoeken. Trein ligt pal naast de camping maar zorgt voor weinig overlast. De treinkaartjes kun je kopen bij de receptie, je kunt dan de gehele dag in Parijs reizen met trein en metro. Dit gaat heem gemakkelijk.

Vriendelijke Engelse en soms ook Nederlands sprekende medewerkers bij de receptie en restaurant. Wij hebben tweemaal lekker gegeten in het restaurant, ook bij de bar kun je fijn zitten terwijl de kinderen in het overdekte speeltoestel spelen. Wij hebben een heerlijke ontspannen vakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018
    Anne, manager, 9-11-2018

Beste Helen,

Hartelijk dank voor jullie mooie beoordeling. Wat ontzettend fijn te lezen dat jullie zo genoten hebben! Het is inderdaad een ideale camping om met de trein Parijs te ontdekken. Hopelijk tot een volgende keer.