Sorteren

Reviews over accommodaties in Ile de France

Goede uitvalbasis voor Disney

Boris
    18-10-2018

Door de Nederlandse eigenaresse gastvrij ontvangen

We hebben in 2 huisjes gezeten( nr1 en 2), die waren helemaal Top.

Wij hebben 2 nachten geslapen om 2 dagen naar eurodisney te gaan.

Voor de camping stopt elke half uur de bus die je voor 2 euro pp naar Disney brengt.

Omdat we in het na seizoen zaten hebben wij hier niet gezwommen(dicht) en gegeten.

Prima camping met goede accommodatie en personeel

Wicher Folkers
    19-9-2018

Goed : prima camping met goede accommodatie

Vriendelijke mensen

Goed restaurant

Goede winkel

Min punt: nvt

Super!

H. Kroeze
    10-9-2018

We zijn in juli hier geweest in n Waikiki caravan, was ook prima op een zeer krakende vloer na. Afgelopen dagen hadden we een Tahiti caravan, mooie plaats, fris modern interieur. Medewerkers zijn vriendelijk en aan de bar is het gezellig. Kortom, wij komen zeker terug. Super te combineren met Parijs en Disneyland

Anne, manager, 14-9-2018

Beste familie Kroeze,

Wat een prachtige beoordeling en wat super dat jullie dit jaar twee keer op onze camping zijn geweest. Dat is voor ons toch altijd het allermooiste compliment. Heel veel dank en heel erg graag tot ziens!

prima uitvalsbasis!

Ron
    10-9-2018

Camping ligt in een luxe buitenwijk van Parijs. Ideaal als uitvalsbasis voor bezoek aan Parijs. Aantal chalets worden "vast" bewoond door oost-europese werknemers die bij de spoorwegen werken, geen last van gehad.

Trein hoor je continu... tsja het is ook een camping IN Parijs.

Metro/ trein stopt op loopafstand van de camping.

Wij zijn één dag met de trein naar Parijs geweest en de 2e dag met de ATB... Geweldig!

Als je na terugkomst uit de stad nog zin hebt, kan je nog even een duik nemen in het leuke bad... niet groot, maar wel netjes.

sanitair is niet super, maar schoon en voldoet!

Nette camping voor een lage prijs

Corrie Tilstra
    10-9-2018

nette camping met mooi zwembad. Goede broodjesservice. Goede camping voor een lage prijs. Sanitair netjes en schoon. Ideale camping om met een bus naar hartje Parijs te rijden.