Reviews over accommodaties in Ibiza

Echt een aanrader!

Marian Jong,
    6-9-2018

Relaxte camping, ook leuk voor gezinnen. Ligging op 5 minuten loopafstand 1 van de mooiste zandstranden van Ibiza Cala Bassa. Ook in de herfstvakantie geopend. Je kan hier chalets, caravans of tenten huren, óók staanplaatsen.

Geweldig

Marielle,
    28-7-2018

Super! Heerlijke gezellige “hippie” camping met prima zwembad, gerenoveerd douchegebouw, aardig en hardwerkende eigenaren, weer eens wat anders dan een “ANWB” camping, leuke huisjes waaruit je kunt kiezen om te verblijven

Ibiza Beach Camp

Tessa,
    15-3-2018

Leuke tijd gehad hier op de camping. De gasten die het runnen zijn fantastisch en ook over de andere gasten valt niks te klagen. De ligging is erg mooi en je zit zo in Es Canar. Ook vervoer naar Ibiza stad is zo geregeld. Al met al een top tijd gehad en zou er zeker nog eens naar toe gaan.

Tijd van je leven!

Niels,
    19-1-2018

Afgelopen zomer met een paar vrienden hier geweest en we hebben het heel erg naar ons zin gehad. Het team dat er werkte zorgde er direct voor dat we ons thuis voelden. Plus, ik had mijn koffer nog niet neer gezet of ik kreeg al een biertje in mijn hand gedrukt. De zette de toon wel voor ons verblijf! Zeker het internationale aspect van deze camping beviel ons goed. We hebben veel mensen leren kennen van over de hele wereld. Het gros van de mensen hier was tussen de 20 en de 30 dus houdt hier rekening mee. Om hier met kinderen naar toe te gaan kan ik niet aanraden, maar met een groep vrienden een leuke tijd hebben op Ibiza voor niet teveel geld dan zit je hier goed!

Geweldige tijd gehad

Emma,
    9-1-2018

Zijn hier met een paar vrienden geweest en hebben de tijd van ons leven gehad. Het is kamperen dus je moet er een beetje van houden maar als het iets voor jouw is en je houdt van een feestje dan ben je hier op het juiste adres. De hosts zijn absoluut geweldig en laten je maar al te graag zien hoe je moet feesten op Ibiza! Dagelijks ontbijt en lunch was ook mooi meegenomen en onbeperkt bier is ook niet verkeerd natuurlijk. De slechte ervaring met de cabins die hier worden beschreven kan ik geen uitspraak over doen. Ook werden deze niet op ons deel van de camping aangeboden. Als je voor je rust komt en voor luxe en comfort dan zit je hier niet goed maar kom je voor een feestje dan is dit absoluut een aanrader!