Sorteren

Reviews over accommodaties in Ibiza

Ibiza Beach Camp

Tessa
    15-3-2018

Leuke tijd gehad hier op de camping. De gasten die het runnen zijn fantastisch en ook over de andere gasten valt niks te klagen. De ligging is erg mooi en je zit zo in Es Canar. Ook vervoer naar Ibiza stad is zo geregeld. Al met al een top tijd gehad en zou er zeker nog eens naar toe gaan.

Tijd van je leven!

Niels
    19-1-2018

Afgelopen zomer met een paar vrienden hier geweest en we hebben het heel erg naar ons zin gehad. Het team dat er werkte zorgde er direct voor dat we ons thuis voelden. Plus, ik had mijn koffer nog niet neer gezet of ik kreeg al een biertje in mijn hand gedrukt. De zette de toon wel voor ons verblijf! Zeker het internationale aspect van deze camping beviel ons goed. We hebben veel mensen leren kennen van over de hele wereld. Het gros van de mensen hier was tussen de 20 en de 30 dus houdt hier rekening mee. Om hier met kinderen naar toe te gaan kan ik niet aanraden, maar met een groep vrienden een leuke tijd hebben op Ibiza voor niet teveel geld dan zit je hier goed!