Hordaland

We hebben een aantal aanbieders voor Hordaland voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Hordaland voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Hordaland

Prima camping, ruimte voor verbetering

Sandra van Riet,
    20-9-2018
    • prachtige ligging direct aan fjord
    • niet duur
    • trampoline voor de kinderen
    • plekken zijn wel heel erg krap, kwamen er in de ochtend bijna niet uit!
    • sanitair kan wel wat vernieuwd worden

Camping ligt echt schitterend, direct aan het fjord. Vanaf de camping maken de gletsjer te bereiken, na een wandeling van ongeveer 2 uur. Echt de moeite waard! -

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Prijs-kwaliteit verhouding heel prima

MH,
    15-8-2018

Wij (4p) hebben op deze camping een "Motel apartment" gehuurd. Dat is een helft van een geschakelde 2-onder-1-kap woning geschikt voor 4 à 6 personen. Voor 6 personen zou het te krap zijn. Het was een eenvoudig huisje met een klein balkon, 2 stapelbedden, oud maar schoon bedlinnen, digitale televisie, een grote koelkast met vriezer en vaatwasser. Een douche met goede, warme waterstraal. Daarentegen slechts 1 kledinghangertje, 3 keukentafelstoelen, geen wasrek. Het comfort was dus wisselend. De camping ligt geweldig, het uitzicht is prachtig. Het serviceniveau v/d camping is laag (geen broodjes-service of kinderanimatie e.d.) maar dat hebben wij niet gemist want wij zochten onze eigen weg. Supermarkt op 5 min. met de auto bergopwaarts. Een sympathieke, enthousiaste eigenaar. Gezien de lage prijs van het appartement waar je aan de middellandse zeekust zo maar het dubbele voor betaalt, vinden wij de prijs-kwaliteit verhouding heel prima.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Prachtige ligging, maar wat druk en vol

Pleunemans,
    30-7-2018

Prachtige ligging, maar erg vol in zomervakantie. Wij troffen een wat onvriendelijke jongen bij de receptie, die klaagde over de drukte, dat we maar moesten zoeken naar beschikbare elektriciteit en dat hij er bij voorbaat niks aan kon doen als er weinig plek zou zijn. Inderdaad, de mooiere plekken hadden geen ruimte meer bij de elektriciteit, ook niet met 50m kabel. Uiteindelijk prima plekje gevonden, maar voor tenten is niet alles handig qua ondergrond (scheef). Het meer is prachtig, maar ijskoud en niet zwembaar. Sanitair is prima, maar niet altijd schoon en fris. Speeltuintje is leuk. Broodjes te bestellen bij receptie. We hadden ons verheugd op deze camping, maar zijn korter gebleven dan gepland. Het was voor ons wat te druk en vol. Natuurcentrum ligt op 500m afstand, leuk om te bezoeken.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

leuke hytte-camping

Charan van Tijn,
    2-8-2017

Je kunt hier een hytte (blokhut) huren, tegen 21:00 uur was alles verhuurd. Het sanitair is voldoende, maar in de hut werkte de koelkast niet. Het is allemaal wat ouder aan het worden. Het uitzicht is behoorlijk goed, bergen, watervallen en sneeuw. De campingbaas spreekt eigenlijk alleen noors. Goed voor een doorreis, maar ik zou hier niet langer blijven.

Gereisd met partner in juli 2017

Kleine maar fijne camping

Jos en Wil,
    11-7-2017

Camping Eikhamrane is al generaties lang in de familie. Dat is zichtbaar op de camping. Het sanitairgebouw en de camping zelf zijn ooit vol liefde aangelegd en nu iets vervallen. Toch is de camping een heerlijke plek om te zijn en biedt deze voldoende ruimte om een mooi plaatsje uit te zoeken. Campers en caravans hebben er beperkte ruimte. De camping is direct gelegen aan het fjord. De supermarkt in het dorpje verderop heeft een gratis kaart met mooie wandelingen in de omgeving. Eikhamrane is ook een goed uitgangspunt om de Trolltunga te beklimmen. Met de auto is de parkeerplek hiervan in een klein halfuurtje te bereiken. Last but not least; de camping beschikt over een voortreffelijk wifi netwerk.

Gereisd met partner in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)