Hordaland

Reviews over accommodaties in Hordaland

Heerlijk rustige camping

Sandra van Riet,
    20-9-2018

Hele rustige camping. We kwamen in de middag aan en konden zelf een plekje op een groot grasveld zoeken. In de avond is de eigenaar er een uurtje voor de betaling (lange rij bij de receptie ;).

Heerlijke verse broodjes in de ochtend!

Camping ligt prachtig aan het fjord gelegen (fjord was wel enorm koud ondanks het prachtige weer).

Roldal Stavkirke ligt vlakbij.

Bij het sanitair is wel ruimte voor verbetering.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Fantastisch voor een bezoek aan Bergen.

Henk Zwagerman,
    25-8-2018

Dit was in onze rondreis niet de mooiste camping, maar voor een bezoek aan Bergen heel praktisch. Zo staan de caravans op een soort grind laan met een stukje gras voor elke caravan; niet "mooi" wel heel praktisch in zo'n regenachtig gebied. Ook het openbaar vervoer voor de deur en "de Bergenkaart" te koop bij de receptie is erg makkelijk. Met de Bergenkaart kun je onbeperkt met openbaar vervoer en zijn veel musea gratis; aanrader. Verder zijn de voorzieningen op de camping prima. Schoon en voldoende sanitair, verse broodjes etc.

Eigenaar zeer behulpzaam. Hij betaalde zelfs taxibusjes voor zijn gasten toen de openbaar vervoer bussen de hele ochtend door reden omdat ze vol zaten. Klasse!

Voor kinderen weinig te doen, maar die gaan vast mee naar de stad.

Gereisd met partner in augustus 2018

Bijzonder(e) mooie natuur camping.

Henk Zwagerman,
    25-8-2018

Wij vonden dit een prachtig mooie camping. De camping is basic; geen receptie, broodjes er. Als je aankomt ziek je zelf een plekje en dan kun je genieten van een prachtig uitzicht aan het fjord. De eigenares komt 's avonds afrekenen; contant betalen dus. Het sanitair is basic maar schoon. Je mag gratis gebruik van het bootje bij de steiger.

Het kan wel spoken qua weer. Toen wij er waren twee dagen stortregens en stormen en je staat pal op de wind aan het fjord. Daarnaast temperaturen van 12 graden in hartje zomer. Voor een aantal tentkampeerders was het natuurgeweld te veel. Daar kan de camping niets aan doen natuurlijk, maad.wel.iets om rekening mee te houden.

Gereisd met partner in augustus 2018

Camping heeft mooie ligging

Mirjam,
    2-8-2018

De camping ligt mooi aan het (vis, zwem, kano) water. Het inchecken ging vlot en keurig. Je mag zelf een plekje uitzoeken en dat klinkt leuk, maar wanneer je na 15.00 uur of 's avonds aankomt, is het echt zoeken en passen en meten om een plekje te vinden. Voor de plekken aan het water heb je een lange eleltriciteitskabel nodig.Zeker wel 50 m. Er zijn geen stroomaansluitingen bij het water. Het sanitair is prima. Gebruik van douchemunten. Afwassen kan in een kleine stuga en anders aan de andere kant van de camping. Wanneer het geregend heeft, wordt het gras erg drassig en de afwatering is slecht. Hierdoor kan het op droge dagen ook zompig blijven voor de tent en caravan. Er zijn echter ook grintplaatsen voor caravans. Er is een ruime tv kamer aanwezig en een klein speeltuintje. De kinderboerderij mag geen naam hebben, het is meer een konijnenhok. Wifi is redelijk. Ideaal; 2 supermarkten en een tankstation om de hoek. Bergen is 20 min. rijden met de auto

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Prachtige ligging, maar wat druk en vol

Pleunemans,
    30-7-2018

Prachtige ligging, maar erg vol in zomervakantie. Wij troffen een wat onvriendelijke jongen bij de receptie, die klaagde over de drukte, dat we maar moesten zoeken naar beschikbare elektriciteit en dat hij er bij voorbaat niks aan kon doen als er weinig plek zou zijn. Inderdaad, de mooiere plekken hadden geen ruimte meer bij de elektriciteit, ook niet met 50m kabel. Uiteindelijk prima plekje gevonden, maar voor tenten is niet alles handig qua ondergrond (scheef). Het meer is prachtig, maar ijskoud en niet zwembaar. Sanitair is prima, maar niet altijd schoon en fris. Speeltuintje is leuk. Broodjes te bestellen bij receptie. We hadden ons verheugd op deze camping, maar zijn korter gebleven dan gepland. Het was voor ons wat te druk en vol. Natuurcentrum ligt op 500m afstand, leuk om te bezoeken.