• Aanwezig in kamer/huis

Reviews over Holten

voor herhaling vatbaar

c.swaanenburg
    25-8-2018

hele goede camping, goed sanitair en dito keuken, Ontzettend aardige eigenaars.

prima plaatsen, wordt goed schoon gehouden.

Fam Vos
    22-7-2018

Bij aankomst meteen gastvrij geholpen, voelden ons gelijk thuis. Op de camping erg veel speel gelegenheden voor de kinderen! Met fijn warm zwembad. Sanitair was prima en schoon. Al met al erg fijne vakantie gehad hier.

Fantastisch verblijf !!!

Fam goedhart
    14-8-2017

Wij hebben met heel veel plezier hier gestaan,. Ruime plaatsen , gastvrij ! Mooi netjes sanitair , een echte aanrader , wij komen zeker terug👍🏻👍🏻👍🏻

Uitstekende camping

Kok
    7-7-2017

Gastvrije ontvangst. ruime plaatsen, keurig toiletgebouw, wifi, gezellige sfeer gasten onderling. Kortom aanrader.voor iemand die het schitterende gebied van en rond de Holterberg wil bezoeken.