Reviews over Holten

Heerlijk vakantiegevoel!!

Plien,
    27-12-2018

Heerlijke, gastvrije camping in prachtige omgeving!!

voor herhaling vatbaar

c.swaanenburg,
    25-8-2018

hele goede camping, goed sanitair en dito keuken, Ontzettend aardige eigenaars.

prima plaatsen, wordt goed schoon gehouden.

Fam Vos,
    22-7-2018

Bij aankomst meteen gastvrij geholpen, voelden ons gelijk thuis. Op de camping erg veel speel gelegenheden voor de kinderen! Met fijn warm zwembad. Sanitair was prima en schoon. Al met al erg fijne vakantie gehad hier.

Nette camping met erg veel jaarplaatsen.

Joel.,
    8-7-2018

Nette camping, prima sanitair dat goed wordt schoongemaakt. Goede fietsmogelijkheden. Jammer dat er op elk veld zoveel jaarplaatsen zijn die alleen in de weekenden bezet zijn. Beheerder niet vriendelijk, loopt je voorbij zonder te groeten. Tip: Een hondenvrij veld. Een veld zonder speeltoestellen voor mensen die zonder kinderen komen.

vanaf 2010 tot nu altijd leuk gevonden.

Esther,
    4-6-2018

geweldig! top service en een gezellige sfeer.