Sorteren

Reviews over Holten

voor herhaling vatbaar

c.swaanenburg
    25-8-2018

hele goede camping, goed sanitair en dito keuken, Ontzettend aardige eigenaars.

prima plaatsen, wordt goed schoon gehouden.

Fam Vos
    22-7-2018

Bij aankomst meteen gastvrij geholpen, voelden ons gelijk thuis. Op de camping erg veel speel gelegenheden voor de kinderen! Met fijn warm zwembad. Sanitair was prima en schoon. Al met al erg fijne vakantie gehad hier.

Nette camping met erg veel jaarplaatsen.

Joel.
    8-7-2018

Nette camping, prima sanitair dat goed wordt schoongemaakt. Goede fietsmogelijkheden. Jammer dat er op elk veld zoveel jaarplaatsen zijn die alleen in de weekenden bezet zijn. Beheerder niet vriendelijk, loopt je voorbij zonder te groeten. Tip: Een hondenvrij veld. Een veld zonder speeltoestellen voor mensen die zonder kinderen komen.

vanaf 2010 tot nu altijd leuk gevonden.

Esther
    4-6-2018

geweldig! top service en een gezellige sfeer.

Gezellige camping, direct gelegen aan het bos.

Jos en Mariska Ronk
    7-4-2018

Wat een fijne camping. Wij zijn hier verleden jaar 2 weken in mei geweest. Dit is ons zo goed bevallen, dat we nu een seizoenplek hebben genomen dit jaar van April t/m September.

De eigenaars zijn vriendelijke, gezellige mensen. Voor vragen of een babbeltje je kan zo de receptie binnen lopen en Bianca staat je graag ter woord.

Een leuk restaurantje is er op de camping waar je heerlijk binnen of buiten kan zitten. Het eten is heerlijk, wij eten er graag een hapje.

Wij zijn hier met onze twee honden. Als je de campu g afloopt wat op diverse plekken mogelijk is zit je gelijk in het bos ideaal dus voor de honden.

Het sanitair is schoon en netjes.

Kortom deze camping is een echte aanrader.