• Aanwezig in kamer/huis

Reviews over Hollandscheveld

Kleinschalig en kindvriendelijk

Carmen
    21-8-2018

Een heerlijk rustige camping met veel speelgelegenheid voor de kids. Bijv. allerlei skelters / fietsjes ed waren vrij te gebruiken. Heel vriendelijke eigenaren bij wie alles mogelijk was. Kortom een hele fijne vakantie gehad.

Echt een aanrader voor mensen die rust en kleinschaligheid zoeken.

Heerlijke gezellige vakantie !!!!!

Cor en Carla Joppe
    27-7-2018

De campingplekken zijn ruim, toiletgebouw schoon. Fijn dat de fietsen in de schuur kunnen staan en dichtbij het dorp. Er is een losse centrifuge en dat is erg makkelijk.

De kranen waar we afwassen spetteren en dat is best vervelend.

Zijn gratis wezen zwemmen in het zwembad, mooi voor kleine kinderen.

De pannenkoeken als iets anders waren lekker klaar gemaakt.

Klaas en Alie jullie waren heel vriendelijk, behulpzaam en gezellig.

Wij hebben een fijne vakantie gehad

mooie camping, hollandseveld een prachtig dorp

marrie en wiebe hansma
    22-5-2016

hollandseveld een plaats met verschillende winkels goede eetgelegenheid een prachtige cultuurhistorische wandelroute ''Allee"

Mooie bosrijke omgeving met een meer 'Schoonhoven"

Een plek waar wij steeds weer terug komen

verrassend, gezellg en gastvrij

Dini en Daan
    20-10-2015

Het Groene Dak is voor ons een heerlijke camping gebleken. De camping is echt goed verzorgd, goed gemaaide grasvelden en schoon sanitair. De eigenaresse Susan Gons maakt dagelijks haar rondje langs de gasten en is gezellig en behulpzaam. We konden op de camping heerlijk tot rust komen en hebben in de maanden augustus en september heel wat fietstochtjes gemaakt. Schoonhoven is een leuk recreatiegebied met een zandstrand, zwemvijvers en een goed restaurant met terras aan het water. In Hollandscheveld is dichtbij en heeft een prima winkelbestand, Hoogeveen en Emmen zijn steden waar veel te beleven is.

super

Tiedo
    16-8-2015

Camping`tussen de wieken`is een geweldige camping voor jong een oud.De gezelligheid straalt er van af,en de vaste gasten accepteren je direct.Ook de eigenaren Hester en Arjan zorgen ervoor dat je je er thuis voelt.Met een gezellige kantine waar veel word georganiseerd.Ook op de camping zelf word er voor de jeugd en voor de ouderen veel georganiseert zoals de militaire week,zeskamp,spooktochten,speurtochten,darten,spelletjes in het mooie zwembad enz enz.Met andere woorden gewoon boeken hier