Reviews over Hollandscheveld

Kleinschalig en kindvriendelijk

Carmen,
    21-8-2018

Een heerlijk rustige camping met veel speelgelegenheid voor de kids. Bijv. allerlei skelters / fietsjes ed waren vrij te gebruiken. Heel vriendelijke eigenaren bij wie alles mogelijk was. Kortom een hele fijne vakantie gehad.

Echt een aanrader voor mensen die rust en kleinschaligheid zoeken.

Heerlijke gezellige vakantie !!!!!

Cor en Carla Joppe,
    27-7-2018

De campingplekken zijn ruim, toiletgebouw schoon. Fijn dat de fietsen in de schuur kunnen staan en dichtbij het dorp. Er is een losse centrifuge en dat is erg makkelijk.

De kranen waar we afwassen spetteren en dat is best vervelend.

Zijn gratis wezen zwemmen in het zwembad, mooi voor kleine kinderen.

De pannenkoeken als iets anders waren lekker klaar gemaakt.

Klaas en Alie jullie waren heel vriendelijk, behulpzaam en gezellig.

Wij hebben een fijne vakantie gehad

Hele fijne plek, goed verzorgd

Fam. Kivits,
    5-6-2018

In de 2-persoons heerlijk rustig gelegen complete, modern ingerichte 2-kamer trekkershut/chaletje met veranda verbleven. 2 x losse 1-persoons boxspring in slaapkamer. Net keukenblokje met koelkast en 4-pits gasstel in het woonverblijf. Sanitair-gebouw in de buurt. Gastvrije eigenaren, terrein goed verzorgd, netjes en je kunt er echt heerlijk eten in een heel sfeervol ingericht restaurant op het terrein. Er staan allerlei pannenkoeken op de kaart, maar ook genoeg andere lekkere volwaardige gerechten.

Heerlijke vakantieplek

Hooghiemstra,
    13-5-2018

Wij hebben genoten van een heerlijk Hemelvaart weekend kamperen. Ontzettend vriendelijke eigenaars die met veel liefde de camping runnen. Ruime kampeerplaatsen met speeltoestellen voor de deur. Schoon sanitair. De kinderen hebben zich heerlijk vermaakt deze vakantie en wij hebben genoten. We komen vast nog eens terug.

Klaas en Alie, ontzettend bedankt voor de fijne tijd!!!!

Top camping met kinderen onder de 10 jaar

Van Der hart,