• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

Reviews over Hoek

Fijne vakantie op mini camping 't Sluisje.

Chantal Naucke, 19-8-2017
    Bijzonder is dat deze camping tevens een boomgaard is, dus met tent of caravan staan mensen tussen de appel- peren- en pruimenbomen. Het fruit mag ieder plukken en eten en is heerlijk. Er zijn tamme schaapjes (Ouessant), ganzen en kippen in de weiden voor kinderen om te voeren. Bij de buren van de camping is een manege waar mijn dochter paard kon rijden en middagen zoet was met allerhande klussen. De paardrijlessen van Sylvia waren zeer professioneel en met zoveel liefde en respect voor de paarden, wat op sommige andere maneges wel eens kan ontbreken, helaas. De campinghouders van 't Sluisje, Egbert en Reina, waren vriendelijk en gastvrij. Op hun website staat niet vermeld dat Wifi aanwezig is, maar deze is er wel en werkt prima. Wij hebben een fijne week gehad in het mooie Zeeuws Vlaanderen. Dank!

Heerlijke tijd met vriendelijke gastheer en -vrouw

Maaike vM, 7-6-2017

Deze boerencamping biedt een fijne plek om er een tijdje tussenuit te gaan. In de Zeeuwse rust kom je bij waarbij je alle kanten uitkunt als het gaat om uitstapjes. Wij waren met kleine kids, die zich superheld vermaakten met de andere kids, de dieren (ganzen voeren, kippeneieren rapen, schaapjes aaien), de speelschuld (kan wel een schoonmaakbeurt gebruiken) en het speeltuintje. Toiletgebouw is wat verouderd maar wordt goed schoon gehouden. Je hoort soms de industrie in de buurt, maar de fijne omgeving en lieve eigenaren maakt dat goed!

Op de camping zijn drankjes, ijsjes, eieren te koop. Op tien minuten rijden is een goede supermarkt. Wij konden goed gebruik maken van de koelkast op de camping voor ons eten en drinken.

Hoek scoort een 6,4 uit 10, op basis van 119 reviews