Sorteren

Reviews over Heusden - Asten

Karlijn
    29-10-2018

Zeer goed verzorgde camping met een mooi en schoon sanitair, Ook nog met de peeltram mee geweest met een tour door de peel, mooie fiets route's gehad, over Strabregtse heide en dwars door het peelgebied. Elke dag lekker gegeten voor een redelijke prijs in restaurant 't Turfke met zeer vriendelijke bediening. Een aanbeveling voor iedereen.

Leuke camping

Barian
    7-9-2018

Leuke overzichtelijke camping. Wij stonden op een klein veldje naast het zwembad. De skelters vond onze zoon geweldig, elke dag om 9.00 uur rennen naar de schuur ;-) Jammer dat er alleen afgebakken broodjes gekocht konden worden en niet verse broodjes van een bakker. Ontvangst was vriendelijk en de behulpzaamheid ook. Wat jammer is dat na het weekend de camping zo ongeveer leeg was geworden, er bleven heel veel opa's en oma's over met en zonder kleinkinderen. Wij hadden nog twee weken vakantie, regio noord.

Geweldig

Janneke v. Mierlo
    11-8-2018

Heerlijk geslapen in de safaritent. S'ochtends heerlijk ontbijt gehad met verse scharreleitjes. Het geheel was schoon en tent was gezellig ingericht. Er was genoeg te spelen voor de kinderen. Mammoetskelters,trampolines en savonds kampvuur. Helaas gaat deze camping stoppen.... Zeker een aanrader

Super leuke camping met kinderen!

Maas
    7-8-2018

Leuke camping, niet te groot. Gezellige en nette veldjes. Mooi en zuiver sanitair.

Ideaal voor kinderen! Kunnen er lekker spelen op skelters en speeltoestellen. Klein zwembad om even lekker af te koelen.

Vriendelijke eigenaren en alles goed verzorgd. Zijn hier al vaker geweest.

leuk!

Loes
    30-7-2018

Camping met verschillende veldjes. Er is veel te doen op de camping zelf: met het treintje door de omgeving, dropping en er kwam zelfs een circus op het terrein. Bert kan alles: mensen ontvangen, frieten verkopen, gidsen, het zwembad onderhouden... Veel kinderen op de camping die met skelters konden rondcrossen. Ik stond toevallig als (bijna) enige met een tent op een veldje met mensen met een seizoens-/of jaarplaats, dat vond ik minder leuk.