Reviews over Helvoirt

schitterende camping, schoon sanitair

Gerrie de Klein,
    22-11-2018

Mooie gezellige camping, schoon sanitair en een vriendelijke ontvangst.

wij gaan zeker terug.

Sjaak en Mia van Helten,
    21-11-2018

Geweldige camping erg schoon sanitair grote plekken. Wij zijn al 3 keer geweest, en gaan volgend jaar weer. De ontvangst Door Anja en Piet is altijd fijn.

ankie v HOUWELINGEN,
    21-11-2018

mooie klant vriendelijke camping mooie omgeving om te fietsen,prachtige natuur gebied.

Genieten en tot rust komen in super gastvrijheid.

Marc van Roon,
    21-11-2018

Dit jaar voor het eerst op pad met onze eigen caravan. Anja en Piet hadden we ontmoet op de beurs bij Bax in Bergeijk en daar was al meteen een hele leuke "klik" . En daarom ook geboekt voor hemelvaart en pinksteren. Nou... daar hebben we geen seconde spijt van gehad. Sterker nog ... we hebben alweer geboekt voor 2019. Wat een gastvrijheid! En samen met alle leuke dingen die georganiseerd worden kan daar eigenlijk geen camping tegenop. Ze leggen de lat heel erg hoog voor hun collega's. En door de heerlijke sfeer op de camping hebben we ook hele leuke mensen leren kennen. Wij hopen hier nog vele jaren te kunnen gaan genieten !!! Wij kijken nu al uit naar hemelvaart 2019.

Knus, Hollands, echt kamperen.

Martijn en Jana,
    21-11-2018

Een hele fijne, niet al te grote, camping. Goed onderhouden, sanitair netjes en mooi gelegen. Rustig op de momenten dat je dat verwacht ( ochtend en avond ), maar gedurende de dag ook. Naar onze mening een camping voor jong en oud!

In de omgeving is veel moois te zien. Onze interesse lag bij de (mini) Efteling en wat Tweede Wereld oorlog gerelateerde bezienswaardigheden. De Duinen en bossen in de omgeving zijn ook zeker een bezoekje waard. In het dorpje zelf is alles te vinden. Drogist, supermarkt en een heerlijke keurslager.