Hellevoetsluis

Reviews over Hellevoetsluis

Fijne, nette camping!

Fennema,
    17-8-2018

Leuke, nette camping op een mooie locatie op loopafstand van de vesting van Hellevoetsluis wat zeker een bezoek waard is.

Wij hebben een week een huurcaravan gehuurd.

De accomodatie was prima en compleet!

Leuke uitstapjes gemaakt in de omgeving zoals Brielle, het strand van Rockanje, op de fiets naar Zeeland, Rotterdam en Den Haag.

Een avond gegeten in het restaurant op de camping, aanrader!

Schoon sanitair!

Aardige, behulpzame mensen bij de receptie en in de winkel!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Prima camping in een verrassend leuke omgeving

Carrie,
    16-8-2018

Prima, rustige camping. Het weer was geweldig, wat in deze omgeving natuurlijk super was. Heerlijk genoten van fietsen in de omgeving, strand in rockanje en strandje vlakbij de camping. Hellevoetsluis ook erg leuk. De eerste dag bij het restaurant op de camping pannenkoeken gegeten, dat vonden wij geen aanrader. Animatie stelde niet veel voor, de jongen deed zijn best, maar had er duidelijk geen talent voor. Zwembadje is alleen voor kleine kinderen, daar is het prima voor, maar omdat er voor grotere kinderen geen zwembad is (en het wel erg warm was), was er wel wat overlast van grotere kinderen die in en om het zwembad aan het ballen waren en het voor de kleintjes minder was.

Maar voor ons was het prima, we kwamen toch niet voor de animatie en de zee bood voldoende zwemplezier.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

leuk.

Kuipers,
    14-8-2018

Rustige camping, veel kinderen dat was voor onze dochter erg leuk.Sanitair is schoon , de animatie mag geen naam hebben stelde niet zoveel voor, net als het " peuterbad " Ontzettende wespenoverlast staken er ook goed op los. Op het terras kon je niet eens rustig zitten zonder dat er een wesp in je drankje klom. Heb t nog niet eerder meegemaakt met wespen zo erg , kan de camping niks aan doen maar voor mij reden om hier toch niet terug te komen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Leuke vakantie voor een weekje.

Erik,
    8-8-2018

Wij hadden voor een weekje een chalet geboekt op camping de Weergors. We hebben ons prima vermaakt in de omgeving. De camping biedt genoeg vertier voor een weekje, maar voor oudere kinderen is er weinig te beleven. De speeltuintjes zijn allemaal georienteerd op kinderen tot een jaar of 8, en de animatie vonden onze kinderen 'vrij saai'....

Chalet was keurig en compleet. De matrassen zijn inderdaad vrij hard (al eerder opgemerkt), maar persoonlijk heb ik dat liever dan van die sponzen die je ook wel eens aantreft :).

Tip: mocht je een chalet nemen, doe geen moeite om wifi aan de praat te krijgen. De ontvangst op dit deel van de camping is een drama. Wij hebben ons mobiele abonnement maar een paar dagen geupgradet naar onbeperkt.

De omgeving biedt genoeg leuks (Rotterdam, Brielle, Middelburg, strand natuurlijk) maar voor natuurschoon kun je beter een ander stukje Nederland pakken.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Zeer nette camping met vele voorzieningen!

Ingrid,
    5-8-2018

Last minute geboekt en toch nog een prima plekje voor onze 'niet doorsnee' camper. Fijn!

Zeer goed onderhouden camping, sanitaire voorzieningen zeer netjes. Meer dan genoeg douches en vaatwas gelegenheden.

Voor de kinderen genoeg te doen, o.a. enkele ondiepe zwembadjes, skelters te huur en kidsanimatie op gezette tijden!

Zoetwaterstrand EN zoutwaterstrand op nog geen 10 minuutjes rijden met de auto

Vesting van Hellevoetssluis vonden wij EN onze kids (5 en 8) geweldig. Inclusief boten waar men op mag en het brandweermuseum!!

Restaurant op camping waarschijnlijk prima (wij hebben er geen gebruik van gemaakt), maar het was elke avond gezellig druk daar.

Mensen aan de receptie mogen wat enthousiaster zijn en de EHBO-er was behulpzaam, maar niet heel kundig. Had me bijna weggestuurd met een pleister, terwijl het zichtbaar een hechtwond was!

Desalniettemin komen wij zeker nog eens terug!!