We hebben een aantal aanbieders voor Helden voor je op een rij gezet:

Reviews over Helden

Super Camping

JC van Nielen,
    1-12-2018

Goed verzorgde camping, ruime plaatsen,prachtige omgeving om te wandelen direct van af de camping. Mooie fiets routes door bossen en langs de maas. Sanitair super. Rondleiding met eigenaar door het nieuwe asperge bedrijf is zeer interessant. Gezellige BBQ georganiseerd door de altijd vriendelijke Erik Hanssen. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in juni 2018

Fam Visser,
    24-11-2018

Vergeet vooral je wandelschoenen niet, de camping is gelegen in een bos met veel wandel en fietsroutes. Overal waar je kijkt zie je dieren, van paarden tot alpaca tot kippen en ganzen. Alle diertjes even vriendelijk en kleine kinderen vermaken zich de hele dag door super. Het is een familiebedrijf waardoor het allemaal knus en gezellig aanvoelt. Wij hebben hier de meest gezellige avonden gehad aan het kampvuur met mensen die wij nog nooit hadden ontmoet!

Mooie rustige camping

Van der,
    8-10-2018

Heerlijke grote plekken, mooi nieuw toiletgebouw. Prachtige schuur waar de fietsen gestald kunnen worden met aansluitingen voor elektra. Er was een restaurant maar die was helaas gesloten.

Gereisd met partner in augustus 2018

Fantastische camping

Gerard,
    4-10-2018

Fijne en mooie schone camping. Word veel georganiseerd, biljarten iedere maandag, daarnaast biljarttoernooien, darten, muziekavonden, fietstochten jeu de boule en forel roken. Helden en Panningen op 4 en5 km. Venlo en Roermond lekker dicht bij.

Vriendelijke eigenaar waar je voor alles en nog wat terecht kunt met je probleem. Gratis wifi. Tv kijken zoals formule 1 en voetballen op groot scherm in mooie kantine, met goede prijzen.

gewoon super !

John en Ineke Dijk Ens (N.O.P ),
    1-10-2018

Gezellige camping zeer veel georganiseerd zeer ruime plekken voor caravan en auto

wordt prima onderhouden en is schoon zo ook de sanitaire voorzieningen en ook belangrijk voor de mindervaliden is er ook een ruime voorziening

Prima en zeer gezellige kantine