Sorteren

Reviews over Heiderscheidergrund

Wij hebben genoten tijdens een super zomer !

L. Lemmers
    10-8-2018

Wij zijn een ouder echtpaar en kampeerden 17 nachten met tent op ruime plek direct aan de rivier. Waterschoenen zijn een must.

Rustig, schoon kampeerterrein met betrokken campinghouder. Servicegerichte, klantvriendelijke medewerkers in receptie waar ook een klein winkeltje is. Supermarkten in Pommerloch in 10 minuten met auto bereikbaar.

Schoon en verwarmd sanitairgebouw.

Goede eetgelegenheden in bistro met terras op de camping zelf, in nabijgelegen restaurant en in nabijgelegen motorcafé.

Mooie omgeving met interessante bezienswaardigheden. Het Mémorial du Mardasson met museum in Bastenaken is een bezoek waard. Tip 2: neem de trein vanaf Goebelsmühle naar Luxemburg stad met dagkaart voor 4 euro p.p. Vooraf vertrekdagen, tijden en halten checken bij genoemd station.

Camping ligt aan verkeersweg wat door ons niet als storend is ervaren.

Minpuntje: op onze plek (134) was geen Wifi. Wel ter hoogte van sanitairgebouw.

Geweldig leuke en fijne familie camping !

Joyce & Jace
    9-8-2018

Geweldig leuke en schone Camping!

Super leuk voor kinderen, er word veel georganiseerd.

Gezellige eetgelegenheid

Iedereen erg vriendelijk en behulpzaam !

Hou je van natuur , rust en veel plezier voor de kids dan is deze camping echt een aanrader !

Fantastisch camping heel erg mooi gelegen.

Fred Kreuse
    29-7-2017

Een bruggetje over en we zijn op de camping. Zonder gezeur, eerst receptie en zo, hup gelijk de tent opgezet aan de waterkant van het riviertje de Sauer. Hier vanaf donderdag t/m zondag met onze vrienden gekampeerd. Mooi wandel gebied wel erg vermoeiend moet maar weer eens in training gaan. Wil je een looi gelegen camping moet je zeker hier naar toe gaan. Ik kom zeker nog vele malen terug.

Top verblijf!! Gastvrij en gezellig.

C van Ochten
    22-7-2017

Gezellige camping, goed ontvangen door echt heel aardige eigenaar. Echt een aanrader voor mensen met een hond. Die zijn hier bijzonder welkom. Sanitair is goed en netjes. Verder geen op of aanmerkingen. We komen zeker nog een keer terug. Heel relaxed en goed eten in het café. Ook goed te doen voor doorreis.

Heiderscheidergrund scoort een 7,7 uit 10, op basis van 13 reviews