Sorteren

Reviews over Heiderscheidergrund

Mooi rustig gezellig aan het water dus heerlijk.

Kuijk van
    1-10-2018

Heerlijk en fijne camping aan het water. Schoon sanitair, vriendelijk en behulpsaam personeel, wandelgebied, 3 eet mogelijkheden, ruime plaatsen.

Dizij
    27-8-2018

Vriendelijk personeel. Heerlijke rustige ligging. Schoon.

Fantastisch camping heel erg mooi gelegen.

Fred Kreuse
    29-7-2017

Een bruggetje over en we zijn op de camping. Zonder gezeur, eerst receptie en zo, hup gelijk de tent opgezet aan de waterkant van het riviertje de Sauer. Hier vanaf donderdag t/m zondag met onze vrienden gekampeerd. Mooi wandel gebied wel erg vermoeiend moet maar weer eens in training gaan. Wil je een looi gelegen camping moet je zeker hier naar toe gaan. Ik kom zeker nog vele malen terug.

Top verblijf!! Gastvrij en gezellig.

C van Ochten
    22-7-2017

Gezellige camping, goed ontvangen door echt heel aardige eigenaar. Echt een aanrader voor mensen met een hond. Die zijn hier bijzonder welkom. Sanitair is goed en netjes. Verder geen op of aanmerkingen. We komen zeker nog een keer terug. Heel relaxed en goed eten in het café. Ook goed te doen voor doorreis.