Sorteren

Reviews over Heiderscheidergrund

Zeker vaker

Friso Sybrandy
    7-6-2018

Heerlijke camping waar je helemaal tot rust komt. Mooie plekken aan de Sûre wat een waar paradijs lijkt te zijn voor vliegvissers.

Zeer schoon sanitair en een heerlijke douche. (geen pisstraaltje) Eigenaar en personeel zijn zeer vriendelijk en je kan er Nederlands, Engels, Duits of Frans spreken. Ze verstaan het allemaal. Op de camping zit een restaurantje waar je wat simpele gerechten kan krijgen waaronder ook pizza's. Verwacht geen haute cuisine maar we hebben alles smakelijk op zitten eten. Ondanks het feit dat ik geen visser ben toch genoten met onze honden van deze camping. Voor de kids is er een pingpong tafel, een trampoline en wat speeltoestellen.

Buiten de camping is ook voldoende te beleven. Het schitterende plaatsje Esch-sur-Sure op loopafstand (3 km). Een schitterend stuwmeer vlakbij en naast de camping een mini plaatsje met een lokale motorrijderskroeg waar je geweest moet zijn.

Prachtig

Poelmans De Westelinck
    21-5-2018

Een zeer vriendelijk onthaal op een zeer verzorgde camping vlak naast het water

Heel verzorgd sanitair alles volledig in orde

Mooi om te wandelen naar de naaste camping

Wij van plaats 185 waren uitermate tevreden

Bedankt 👌👌

Fantastisch camping heel erg mooi gelegen.

Fred Kreuse
    29-7-2017
    Een bruggetje over en we zijn op de camping. Zonder gezeur, eerst receptie en zo, hup gelijk de tent opgezet aan de waterkant van het riviertje de Sauer. Hier vanaf donderdag t/m zondag met onze vrienden gekampeerd. Mooi wandel gebied wel erg vermoeiend moet maar weer eens in training gaan. Wil je een looi gelegen camping moet je zeker hier naar toe gaan. Ik kom zeker nog vele malen terug.

Top verblijf!! Gastvrij en gezellig.

C van Ochten
    22-7-2017
    Gezellige camping, goed ontvangen door echt heel aardige eigenaar. Echt een aanrader voor mensen met een hond. Die zijn hier bijzonder welkom. Sanitair is goed en netjes. Verder geen op of aanmerkingen. We komen zeker nog een keer terug. Heel relaxed en goed eten in het café. Ook goed te doen voor doorreis.
Heiderscheidergrund scoort een 7,7 uit 10, op basis van 13 reviews