Sorteren

Reviews over Heerenveen

Top camping!

Nina Vlek
    24-6-2018

Fantastisch weekend gehad op deze leuke camping! We werden zeer goed ontvangen in een hele mooie omgeving. Sanitair en rest van de voorzieningen is erg goed verzorgd. Ons weekend was helemaal compleet toen we s'avonds gezellig met een drankje rond het kampvuur konden zitten. Is zeker voor herhaling vatbaar, top camping!

Super plek

Sjoerd
    18-5-2018

Super plek. Heerlijk in de natuur. Prachtige omgeving. eenvoudig en goed

Erg genoten!

Corien
    22-4-2018

Fantastische plek om te kamperen! Rust, ruimte en frijheid. Een mooie omgeving om te fietsen! Kortom erg genoten.

Unieke plek midden in de natuur

Bogchelman
    30-7-2017

Camping is eenvoudig maar dit wordt ruimschoots gecompenseerd door prachtige ligging. Het grootste veld biedt een fantastisch uitzicht op het weidelandschap en vogels. Stilte die je bijna nergens aantreft, slechts geluiden van vogels. Hier kom je tot rust! Aan te bevelen!

Mooie rustige camping, vriendelijke eigenaren.

M
    9-6-2017

Veldjes zijn mooi onderhouden. Sanitair is verouderd maar schoon. Eigenaren heel vriendelijk en gastvrij.

Minpuntje is de beperkte afwasmogelijkheden (geen warm water) en slecht wifi ontvangst.