camping Haverdal

Reviews over Haverdal

Vakantiehuis via de camping

ngriffioen,
    31-12-2011

We hebben een groot vakantiehuis (no. 310) gehuurd via Haverdals Camping. Heerlijk vrijstaand huis aan zee, prachtig uitzicht over de baai. Mooie stranden met beschutte ligplekken in duinen, gratis parkeren bij de strandjes in Haverdal. Huis: 4 slaapkamers (8 slaapplekken), 2 badkamers (bad, aparte douche, wasmachine, wc), keuken (oven, magnetron, waterkoker, kleine vaatwasser), grote woonkamer, groot balkon met tafel en stoelen & enorme tuin met BBQ en zitje. Eigen parkeerplek voor de deur. Traphekje, cd-speler, tv aanwezig maar alleen zweedse zenders, wij hadden draagbare DVD speler mee. Campingfaciliteiten mag je gebruiken: grote leuke speeltuinen, minigolf, Engelstalige kidsclub, internet. Geen internet in huis en geen beddengoed/badlakens. Prima prijs-kwaliteit verhouding 17000 SEK voor 14 dgn. Omgeving: pretpark, natuurparken, overdekte speeltuinen, zwembad in Halmstad en prachtige stranden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011