campings Harfsen

Reviews over Harfsen

Hou je van rust en natuur, dan zit je hier goed.

Rob en Monique Delfgou,
    4-1-2019

Wij staan nu alweer twee jaar op deze camping. in 2017 begonnen met een toercaravan op een jaarplaats en inmiddels is deze omgeruild voor een stacaravan. Het is een rustige camping met goede en schone sanitair en een uitstekend restaurant. De eigenaren en al het personeel zijn zeer vriendelijk en altijd in voor een praatje. Als je van rust en natuur houd, dan zit je hier goed.

Gereisd met partner in januari 2018

zeer tevreden.

hanneke willemsen,
    3-1-2019

Wij hebben hier een jaarplaats en zijn zeer tevreden over deze camping. Vriendelijke mensen, goed sanitair en een zeer goed restaurant. We hebben geen dag spijt gehad dat we voor deze camping gekozen hebben, wij zijn nogal eens op reis en kunnen ten alle tijden terugkomen, wanneer we willen

Gereisd met partner in februari 2018

Rustige camping om tot ontspanning te komen

Betty Koldenhof,
    3-1-2019

We hebben de keren die we in de jaren dat we het Chalet op camping de Waterjuffer hebben staan altijd genoten van de rust die er is. Mooi plekje met veel vogels, eekhoorns zie je er ook

Gereisd met partner in april 2017

Puur genieten

Jose Boom,
    3-1-2019

Al een paar jaar hebben wij een chalet op Camping de Waterjuffer. Er wordt elk jaar hard gewerkt om de camping nog mooier en comfortabeler te maken. Het is een heerlijk rustig plekje . Hoewel er geen speciale kinderactiviteiten zijn, is de speelvijver heerlijk voor onze kleinkinderen.

Gereisd met partner in januari 2018

Perfect!

John,
    19-8-2018

Topcamping!

Mooie camping in prachtige omgeving.

Eigenaren zijn zeer vriendelijk en staan altijd klaar met raad en daad.

Heerlijk gegeten in het restaurant op de camping.

Heerlijk wandelen en fietsen buiten de camping .

Deventer en Zutphen zijn aanraders om te bezoeken.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018