Reviews over Hardenberg

Fantastisch!!

Liselot
    12-8-2018

Wat een geweldige vakantie hebben wij gehad bij familiecamping de Belten. Vooral het animatie-team was top. Onze kinderen van 2 en 4 hebben genoten van hun theatervoorstellingen, activiteiten, de liedjes, grappen en betrokkenheid. Bij onze dochter was helaas haar arm gebroken, na een val van het klimrek. De kinderfiguren zijn speciaal bij haar langs gekomen 😀 Nou haar (en onze) dag kon niet meer stuk.

Leuk zwembad, fijne campingwinkel en bijzonder mooie en relaxte luxe chalet!

hele fijne vakantie gehad....

Yvonne Visscher
    12-8-2018

neem clozet papier mee naar de wc want vaak is het op. toilet gebouw nieuw was heel schoon..verder de poortjes naar het zwembad zijn veel te klein vooral met spullen en baby dragen..... dit zijn voor mij de enige min puntjes want verder is alles super leuk.. en netjes!! ook hoorde ik veel klagen dat de bar niet open was, en dat vonden wij zelf ook erg jammer...

Perfecte camping en enthousiast animatieteam.

Marja
    12-8-2018

Perfecte camping voor een vakantie met jonge kinderen. Animatie is prachtig, ook de musical en goochelshow vonden onze kinderen indrukwekkend. De stuuflodge die we hadden was schoon en prima bedden. Eten vooraf bestellen en afhalen werkte goed. Binnen- en buitenzwembad heeft leuke glijbanen. Op sommige tijdstippen te druk, maar 's morgens en eind van de middag kun je rustig zwemmen. Een grote buitenspeeltuin zou nog een mooie aanvulling kunnen zijn, maar we hebben ons niet hoeven vervelen.

Wouter van der Meer, Parkmanager, 13-8-2018
    Bedankt voor je review Marja! Wat leuk dat we zo'n leuke beoordeling van jullie hebben gekregen! We gaan door met wat we aan het doen zijn en hopelijk tot stuuf!

Perfecte kindercamping

Ronald
    12-8-2018

Prachtige camping, geweldig voor de kinderen!

Wouter van der Meer, Parkmanager, 12-8-2018
    Bedankt voor je review Ronald! Erg leuk. We hopen jullie in de toekomst nogmaals te mogen begroeten op ons park!

Fantastische vakantie!

Marisca Steenpoorte
    11-8-2018

Weer een super vakantie gehad op de Klimberg! 2 weken zijn voorbij gevlogen! Super recra-team. De jongens hebben weer genoten van het voetbaltoernooi, spooktocht etc. Ons dochtertje was iedere dag bij de knutsel en theater. Ze willen volgens jaar weer! Zwembad is door volle camping en prachtig zomer weer wat aan de kleine kant. Maar ook dat kon de pret niet drukken!

Hardenberg scoort een 8,2 uit 10, op basis van 247 reviews