We hebben een aantal aanbieders voor Hardenberg voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Hardenberg voor je op een rij gezet:

Reviews over Hardenberg

Angela,
    14-1-2019

Wij hadden een geweldig plekje op het tati veld en hebben enorm genoten met onze eigen caravan. Het WC gebouw was achter ons en werd vaak schoongemaakt per dag! Alles was netjes en erg schoon! Onze 2 kinderen hebben de vakantie van hun leven gehad! Ze zingen tot de dag van vandaag nog steeds alle liedjes mee via de cd. Als het aan de meiden ligt gaan we deze zomer weer! Want als de kids het naar hun zin hebben dan hebben de ouders ook echt vakantie!! Een echte aanrader dus!!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Keurig onderhouden, vriendelijk en rustig!

familie Bouman,
    6-1-2019

Wij hebben al jarenlang een voorseizoensplek op deze camping. Het zijn mooi ruime plaatsen. Het is een keurig nette camping, alles wordt zeer goed onderhouden. De beheerder is zeer vriendelijk en behulpzaam. Voor douchen en warm afwaswater heb je een sepkey nodig. Vanaf de camping kun je zo de Staatsbossen in. Het is in het voorseizoen zeer rustig op de camping. Echt iets voor rustzoekers. Op zondag zijn alle faciliteiten gesloten vanwege de christelijke inslag van de camping. Tijdens de vakanties is er een animatieteam aanwezig. Ook de 55+ weken in juni en augustus zijn altijd zeer druk bezocht. Kortom, een camping, waar wij zeker nog jarenlang ons voorseizoen willen doorbrengen!

Gereisd met partner in april 2018

Een fijne camping om tot rust te komen!

Familie Schalen,
    5-1-2019

Een goed verzorgde en uitziende camping. Prettige beheerders en medewerkers. Goede service. Een prachtige omgeving. Heerlijk om direct vanaf de camping een wandeling in het bos te kunnen maken, met of zonder hond. We komen hier al een aantal jaren achter mekaar, ook in 2019 voor herhaling vatbaar!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

Gerjan Schröer,
    18-12-2018

Mooie nette camping, en nu ook met overdekt zwembad!!

Kinderen hebben heel veel plezier gehad.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Prachtig verzorgde camping met écht grote plaatsen

Bert & Janny, Apeldoorn,
    11-12-2018

Als fervente Zeeland-gangers nu een keer het Vechtdal geprobeerd en dat is uitstekend bevallen! Prachtige camping, vriendelijke familie, alles keurig onderhouden, écht enorm grote plaats (comfortplaats). Onze plek was heerlijk rustig, maar toch was er van alles te doen op de camping, juist ook voor families waarvan de kids nog wel mee gaan ;-) Keurige sanitaire voorzieningen, elke dag schoon. (Af)wasgelegenheid, snackbar, restaurant en alle overige faciliteiten: top! Dit jaar voor het eerst een overkapping op het zwembad die bij wat Nederlands weer helemaal of gedeeltelijk kan worden gesloten. In de omgeving mooie fietstochten gemaakt, leuke plaatsen en dorpjes bezocht. Recreatieplas op fietsafstand. Kinderen (en kleinkinderen) hebben na onze vakantie ook nog een paar dagen heerlijk genoten. Op zondag zwembad, receptie, winkel e.d.gesloten. Kortom; absoluut voor herhaling vatbaar en we hopen zeker weer te komen.

Gereisd met partner in augustus 2018