We hebben een aantal aanbieders voor Hamburg voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Hamburg voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Hamburg

Uitstekend, relaxed, zand, prima service

A. Braam,
    21-9-2018

Uitstekende ligging nabij Hamburg. Hebben er 1 week gestaan. Leuk vertoeven op het strand aan de Elbe. Sanitair is schoon en op de camping kan je een lekker hapje eten.

Je hebt wel mooi weer nodig want met regen wordt het wel erg zanderig. Service is

heel goed. Wij komen vast nog een keer terug.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

14-8-2018
    Gereisd anders in juli 2018

Meer dan fantastisch

Jan en Cor,
    20-2-2017

Zoek je luxe, 6 sterren en heel veel animatie, zoek dan verder.

Wil je rust, primitief , geweldig zicht op de Elbe en ben je niet vies van beetje zand in je caravan dan heb je hier de tijd van je leven.

Komen hier al vele jaren elk jaar een week en hebben elk jaar de tijd van ons leven. Zien elk jaar dat er weer geïnfesteerd is. Toiletten en douchen allemaal van pakweg 2 jaar geleden, JA, doordat buiten alles zand is, ligt dat daar ook. Zou gek zijn als niet zo was. Vorig jaar de bizar primitieve Electra vervangen door mooie alu paaltjes met stopcontacten. Wat wij heel erg aangenaam vinden is de rust, vriendelijkheid en dat aan de Elbe oever gekleed en ongekleed naast elkaar kan liggen. Gevoel van de jaren 60. hippie en verdraagzaamheid.

Ga er zeker ook dit jaar weer naar toe. Reserveren is tegenwoordig echt wel nodig. Zegt toch wel iets positiefs toch. En stukje rijden naar de stad is een Kato op zich zo door de villa gedeelte langs de Elbe oever naar de stad. Parkeren in Karstadt of Galeria en je zit meteen in Centrum in de winkelstraat.

Gereisd met partner in juli 2016

Mooie camping zonder toeters en bellen

Yda,
    19-9-2015

We hebben hier een aantal nachten gestaan om Hamburg te ontdekken. De camping is daar prima geschikt voor. Op de camping zelf is niets te beleven. Alles ziet er mooi en verzorgd uit. Ondanks de uitstekende verbinding met openbaar vervoer, had ik het leuker gevonden als de camping wat dichter bij het centrum van Hamburg had gelegen.

Gereisd met partner in september 2015

Goede camping om Hamburg te bezoeken.

Henk Tienstra,
    12-10-2014

Kwamen laat ( 19:45) aan op de Dag van de Duitse eenheid, op 30 oktober 2014. Receptie was niet bezet, maar na een telefoontje was direct een medewerkster beschikbaar. Mooi gelegen camping, dicht bij de Autobahn A7, die wel hoorbaar is. Hebben overigens uitstekend geslapen.

Verrassend was dat we langs een beek door de natuur naar het centrum van Hamburg konden fietsen.

Als we weer in de buurt zijn gaan we daar zeker weer staan.

Je kon er gewoon met een creditkaart betalen of pinnen.

Gereisd met partner in oktober 2014