Sorteren

Reviews over Guderhandviertel

Prettige camping in een prachtige omgeving

Gerda van Beek
    27-7-2015

Camping Nesshof in Guderhandviertel is een prettige en zeer betaalbare camping in het "Alten Land". Dit is een gebied vlak bij de Elbe, met prachtige oude vakboerderijen, kronkelende riviertjes en leuke plaatsjes met zeer oude dorpskernen met vakwerkhuizen, zoals Stade en Jork. Een schitterend gebied om een paar dagen door te brengen en fietstochten te maken. De camping is een prima uitvalsbasis daarvoor. De plekken zijn ruim, er is meer dan voldoende sanitair, heet afwaswater en pal aan de camping ligt een boomgaard met kersen- appel- en perenbomen. In het gebied zijn ook tal van boomgaarden. Fruit kopen doe je hier in een stalletje langs de weg. Een heerlijk gebied voor een paar dagen vakantie.