Groot Londen

Reviews over accommodaties in Groot Londen

Ideaal voor bezoek aan Londen

SSJ,
    17-10-2018

Mooie, rustige, groene camping met zeer ruime plaatsen. Verwarmd sanitair dat heel schoon is. Ideaal voor een bezoek aan Londen. Treinstation is op nog geen 10 min loopafstand en je bent in 25 min in hartje Londen. Personeel op treinstation is heel behulpzaam en helpt je aan het voordeligste kaartje. Brood voor ontbijt kun je halen bij Greg’s, de bakker in het straatje bij het station.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Ideaal voor bezoek Londen

Albert Scholten,
    4-9-2016

5 min. van treinstation 32 min. naar Charing Cross hartje Londen. Super sanitair. Aardige behulpzame beheerders. Sluit tent wel goed af eekhoorns zijn zeer nieuwsgierig. 'S avonds vossen op de camping. Caravan/ camperplaatsen verhard met grind, tentplaatsen middenstuk gras.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Geweldige camping voor bezoek aan Londen

Jan,
    6-4-2016

Camping ligt 5 minuten lopen van een station. In een half uur naar hartje Londen met de trein. Grote supermarkt vlakbij het station. Goed verwarmd en schoon sanitair. Als je Londen bezoekt is dit de ideale camping. (Geen eetgelegenheid in de buurt van de camping gebruikt. Geen kinderen.)

Gereisd met partner in november 2015

Erg mmoie rustige camping aan de rand van Londen

Stichting Handicamp Outdoor,
    16-6-2015

Onze stichting heeft 4 nachten aangeboden gekregen op deze fantastische camping. Goede voorzieningen voor mindervaliden. De medewerkers zijn buitengewoon vriendelijk en behulpzaam. Ongeveer 50 minuten van city Londen mits het verkeer meezit. Echt een aanrader voor wie Londen wil bezoeken. Op korte afstand van het station.

Gereisd met vrienden in Sun Jun 07 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Wat een prachtige camping dichtbij London

smit_monique_1,
    17-5-2015

Een prachtige parkachtige camping met mooi schoon en verwarmd sanitair. Een vriendelijk welkom en een schitterende grote plaats.

Gereisd met jonge kinderen in Fri May 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)