• Aanwezig in kamer/huis

Reviews over Grolloo

Geweldig.

Grootouders
    14-9-2018

Met onze kleinkinderen zouden we op 7 augustus naar de Berenkuil. De dag daarvoor werden we geconfronteerd met een ongeval van een van hen. Dit betekende dat we ons bezoek moesten afzeggen. Direct werd ons het aanbod gedaan om in september het park te gaan bezoeken. Op 9 augustus werd onze kleindochter verrast met een prachtige kaart en een cd met kinderliedjes.

Op 6 september was het zover dat we met onze kleinkinderen naar de Berenkuil gingen. Bij onze binnenkomst werd aan onze kleindochter gevraagd hoe het met haar ging.

Kortom, kindvriendelijkheid in optima forma. Oprechte betrokkenheid en belangstelling bestaan nog steeds!

Prachtige camping met kleine kinderen

Carly
    27-8-2018

Hele mooie camping waar we jaren met veel plezier gekampeerd hebben. Echter zoeken we voor volgend jaar een andere camping

De Berenkuil gaat zich steeds meer profileren als een kleinekinderencamping. Vanaf een jaar of 11/12 is er weinig meer te doen en onze ervaring dit jaar was de onze jongens van 11 en 12 ook bijna werden weggekeken soms. Een paar keren zelfs letterlijk weggestuurd uit de lekkere zithoek in Tippedoki ( waar de WiFi wel redelijk is) omdat er daar op drukke tijden voorrang geldt voor ouders die er met hun kinderen zijn.. Erg jammer.

Wel waren er wat meer kleine stekeligheden

Totaal niet ingespeeld op jeugd van 10plus.

Verder een prachtige camping voor mensne met jonge kinderen!

Geweldig

Ben van der Swaluw
    8-1-2018

We hebben net weer geboekt voor het bluesfestival in Grolloo .

Prachtige kleinschalige camping met grote plaatsen en het is erg schoon, schitteren om te fietsen, het muzeum van Harry Muskee te bezoeken en niet te vergeten naar kamp Westerbork te gaan, erg indrukwekkend maar schitterend om te zien. Wel betaal je wat meer als het bluesfestival er is, het enige minpuntje, maar ik snap dat wel.

rustige,heel schone camping

lieuwe van der schaaf
    28-9-2017

alleen maar positief,en hele vriendelijke mensen