Reviews over Grolloo

Genoten met ons gezin

van Dorpjes,
    1-3-2019

We hebben 2 weken in een regenbooglodge gezeten. Luxe huisje, van alle gemakken voorzien. De hele vakantie genoten van alles wat camping te bieden heeft, helaas wel de hele tijd een bbq verbod vanwege de droogte. Animatie was erg leuk, Marit was bij onze dochters favoriet. We kijken met veel plezier terug naar elke avond Berenpret.

Helaas zijn alle huisjes al bezet voor deze zomer, je moet er blijkbaar vroeg bij zijn. We denken er sterk aan om weer te gaan kamperen om zo toch een vakantie te kunnen vieren op de berenkuil. Huisje is wel erg prettig.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Pareltje in Drenthe

RickGimmen,
    26-2-2019

Afgelopen zomer via via op De Berenkuil beland, helaas niet veel meer keuze in het aantal plekken omdat we midden in de bouwvak op de bonnefooi aan kwamen rijden. Alsnog een mooie plek vlakbij het speelmeertje gevonden, in de schaduw gelukkig. Wij kwamen wat campings betreft vaak niet verderr dan overijssel, waren aangenaam verrast dat Drenthe ook een topcamping heeft zoals een Kleine Wolf, Beerze Bulten of de Paal. Grote camping, meer natuur dan camping. Zorgt voor veel rust. Ook veel te doen in de omgeving, voor het eerst van mijn leven de hunebedden in het echt gezien verder zijn de camping niet afgeweest.

Als het aan de kinderen ligt gaan we dit jaar weer heen, dit keer dan misschien wel vantevoren boeken. We hebben wat mooie plekjes op het oog.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Heerlijk ontspannen

Jiska Pieterse,
    24-1-2019

In 2017 een uitstapje gemaakt naar Kroatië richting het mooie weer, door het mooie weer van deze zomer hadden we geen reden om de grens over te gaan. Als je dan weer op de berenkuil terugkomt voelt het als thuiskomen, camping zonder poespas met prachtige kampeerplekken. Mijn man en ik komen helemaal tot rust terwijl de kinderen zich vermaken bij de speelvijer en in de speeltuinen. 1 van de weinig grote campings die ik ken die niet massaal aanvoelt.

Verbeterpunten; de menukaart in het restaurant mag gevarieerder en meer schaduw bij de zwemvijver. Het was me die hitte niet uit houden daar overdga.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Paradijs voor kinderen!

Noor de Berk,
    11-12-2018

Ongepland op de Berenkuil beland omdat we een andere vakantie naar Frankrijk vanwege ziekte moesten annuleren. Vielen met onze neus in de boter, in onze week was er een colorrun, een fantastische speurtocht en griezelavond. Camping ziet er goed verzorgd uit, onze oudste twee die week nauwelijks gezien. Terrein is autovrij, dus onze jongste kan ook veilig rondlopen. Geen zorgen als ouders, en dat is prettig.

Het gras op ons veldje was door de hitte in de weken ervoor in dorre vlakte veranderd, natuur is verder prachtig. Ruim opgezet, je kijkt de buren niet op de vingers

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Geweldig.

Grootouders,
    14-9-2018

Met onze kleinkinderen zouden we op 7 augustus naar de Berenkuil. De dag daarvoor werden we geconfronteerd met een ongeval van een van hen. Dit betekende dat we ons bezoek moesten afzeggen. Direct werd ons het aanbod gedaan om in september het park te gaan bezoeken. Op 9 augustus werd onze kleindochter verrast met een prachtige kaart en een cd met kinderliedjes.

Op 6 september was het zover dat we met onze kleinkinderen naar de Berenkuil gingen. Bij onze binnenkomst werd aan onze kleindochter gevraagd hoe het met haar ging.

Kortom, kindvriendelijkheid in optima forma. Oprechte betrokkenheid en belangstelling bestaan nog steeds!

Gereisd met jonge kinderen in september 2018