Reviews over Groesbeek

Voor herhaling vatbaar

Paula
    10-11-2018

Een leuke plaats met veel mogelijkheden die uniek zijn

Antoine
    25-10-2018

Prima camping met zeer ruime plaatsen en prima sanitair. Hartelijke ontvangst en prachtig uitzicht over het Reichswald.

Zeker herhalen!

Wijnand en Lucy
    21-10-2018

Heerlijk 4 dagen nazomeren op een heeeerlijke camping,prima sanitair,panoramauitzicht,gezellig Groesbeek op fietsafstand,het echte buitenlandgevoel in eigen land.Eindeloze uitvalsmogelijkheden,je zit zo in Duitsland.sAvonds ff rondje langs de koeien,babbeltje met de boer en slapen als marmotjes.Snel weer herhalen,elk seizoen een succes!!!!

Heerlijke camping waar je volledig tot rust komt!

M.A.H. Van Heesch-Webers
    17-10-2018

Vriendelijke campingbeheerders die snappen dat je je vakantie zo relaxed mogelijk wil doorbrengen. Douchen zonder muntjes, perfecte wifi zonder kaart of kosten, je kunt gebruik maken van extra faciliteiten (wasmachine/droger/magnetron). Grote keuze aan routes om te wandelen/fietsen.

Mooie, schone camping midden in de natuur.

super

Rita
    12-10-2018

Mooie camping, super ligging, vriendelijke mensen aan verschillende wandelpaden. Veel mogelijkheden.