We hebben een aantal aanbieders voor Groede voor je op een rij gezet:

Reviews over Groede

Prachtig, schoon Park.

Roka97,
    10-1-2019

Schoon, goed verzorgde camping. Veel georganiseerd, voor jong tot oud. Direct aan zee... Perfecte plek. Aanrader. Helaas geen zwembad erbij, als dat in de toekomst nog gerealiseerd kan worden krijgt het park een 10 van mij.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Super camping!

Soete,
    20-9-2018

Prachtige camping in mooie omgeving. Goede uitvalsbasis voor fiets en wandel tochten. Zeer dicht bij het strand. Je hebt niet het gevoel op een grote camping te zijn. Mooi en proper sanitair. Zeer vriendelijk personeel. Aanwezigheid van een supermarktje met een uitgebreid assortiment. Brasserie waar men lekker kan eten voor een correcte prijs. Wij gaan zeker nog terug.

Gereisd met partner in september 2018

Geweldig

Cees,
    3-9-2018

Een hele vriendelijke ontvangst. Goede uitleg. Appartement was erg mooi. Schitterende omgeving.

Gereisd met vrienden in september 2018

heerlijk

Thea,
    28-8-2018

geweldige camping voor jong en oud heerlijk bij zee en een thuiskomen met vrienden

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Voor het tweede jaar, fantastisch!

Fam. Kluitenberg,
    22-8-2018

Gemoedelijke gezinscamping met zeer goede voorzieningen en een afwisselend soms spectaculair aanbod van animatie voor de kinderen. Goed verzorgde plekken. Strand is op loopafstand.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018