• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Waardering

Sorteren

Reviews over Granada

Goede camping om Granada te bezoeken

Nicole
    16-1-2016

De waardering van 5,9 vind ik wel een beetje weinig. De camping is gewoon basic maar alles in orde. Het sanitair is niet modern maar praktisch en proper.De plaatsen zijn wel wat klein. Dit is een goede camping om Granade te verkennen (bus stopt voor de deur) maar is niet zo geschikt voor langer verblijf . De mensen zijn er ontzettend vriendelijk (heb toch nog kaartjes kunnen bekomen vr het Alhambra en de restaurantuitbater heeft speciaal brood vr ons laten komen toen het uitverkocht was).Trouwens restaurant heeft lekker eten !

mooie plek

Co
    15-5-2014

Deze camping ligt in een mooie omgeving om bezoeken te brengen aan Granada en de Sierra Nevada

Granada scoort een 8,8 uit 10, op basis van 237 reviews