We hebben een aantal aanbieders voor Granada voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Granada voor je op een rij gezet:

Reviews over Granada

Goede camping om Granada te bezoeken

Nicole,
    16-1-2016

De waardering van 5,9 vind ik wel een beetje weinig. De camping is gewoon basic maar alles in orde. Het sanitair is niet modern maar praktisch en proper.De plaatsen zijn wel wat klein. Dit is een goede camping om Granade te verkennen (bus stopt voor de deur) maar is niet zo geschikt voor langer verblijf . De mensen zijn er ontzettend vriendelijk (heb toch nog kaartjes kunnen bekomen vr het Alhambra en de restaurantuitbater heeft speciaal brood vr ons laten komen toen het uitverkocht was).Trouwens restaurant heeft lekker eten !

Gereisd met partner in mei 2015

mooie plek

Co,
    15-5-2014

Deze camping ligt in een mooie omgeving om bezoeken te brengen aan Granada en de Sierra Nevada

Gereisd met partner in april 2014

Een prima plek om Granada te bezoeken!

Mw.Klein,
    15-4-2014

Een kleine vriendelijke camping met prachtig uitzicht op de Sierra Nevada.Alles eenvoudig,vriendelijk en netjes.

Gereisd met partner in maart 2014

Rustieke camping met uitzicht op Sierra Nevada

Goos,
    12-8-2011

Een prettige kleine en overzichtelijke camping met mooi uitzicht en 1 km van een dorp. Opvallend rustig in het hoofdseizoen. Vanaf de camping met de bus (EUR3) of taxi (EUR25) ben je binnen 30 minuten in Granada.

Heerlijk klimaat door hogere ligging.

Camping komt in aanmerking voor boekjes als 'rustiek camperen' of charme campings'.

Klein zwembad aanwezig en redelijk goed sanitair. Doordat de bezetting van de camping beperkt was, was sanitair ruim voldoende.

Restaurant is van andere eigenaar volgens mij. Wordt ook bezocht door de locals. Je moet even wachten op je eten en een beetje wennen aan de stijl van de ober, maar dan is het best goed.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011