Reviews over Gieten

Fantastische mooie schone camping.

Ad van Werven,
    1-8-2018

Gewoon gaan. Zelf kijken en ervaren. Is een mooie camping. Geweldige ligging. Van hieruit mooie fietstochten te maken. Zeer goed onderhoudencamping - schone camping -goed sanitair welk goed onderhouden werd (schoonmaken).

Plaats Gieten is lopend en natuurlijk ook met de fiets goed te bereiken.

Wij hebben geen op of aanmerkingen maar er zijn natuurlijk altijd mensen die er wat van vi den(en dat mag men zelf invullen)

Mooie camping in een prachtige omgeving.

A.van Dixhoorn,
    13-5-2018

Wat mensen echt moeten weten is dat dit de eerste camping is die ik tegenkom die een "alleengaanden tarief" hanteer. Eindelijk een camping die een eerlijk tarief hanteert voor een alleen staande, moesten er meer doen.

Uitstekend

P&M,
    12-5-2018

Goed onderhouden camping. Vriendelijke en gastvrije eigenaren die alles goed controleren. Nabijgelegen weg veroorzaakt nauwelijks overlast. Het superschone sanitair en demooie plaatsen compenseren dat ruimschoots. Fijn zwembad erbij en mooie visvijver. Prima gelegen voor fietstochten in de omgeving.

Aanrader!

R.Kruijer,
    30-7-2017

Prima weekje vertoefd. Zeer vriendelijke en gastvrije eigenaren. Mooie ruime plekken, sanitair dikke 10!

Mooie camping met prachtige omgeving.

Michel Jansen,
    25-6-2017

Wij zijn 9 dagen op de camping geweest. Mooie camping. Ruime plaatsen. Net sanitair.

Omgeving is fantastisch. Elke dag hebben we met de fiets of auto iets ondernemen. Er is zoveel te doen in de omgeving. We hadden ook fantastisch weer. Dat hielp natuurlijk. Maar we hebben nog lang niet alles gezien. Dus wij komen nog een keer terug.