• Aanwezig in kamer/huis

Sorteren

Reviews over Gieten

Fantastische mooie schone camping.

Ad van Werven
    1-8-2018

Gewoon gaan. Zelf kijken en ervaren. Is een mooie camping. Geweldige ligging. Van hieruit mooie fietstochten te maken. Zeer goed onderhoudencamping - schone camping -goed sanitair welk goed onderhouden werd (schoonmaken).

Plaats Gieten is lopend en natuurlijk ook met de fiets goed te bereiken.

Wij hebben geen op of aanmerkingen maar er zijn natuurlijk altijd mensen die er wat van vi den(en dat mag men zelf invullen)

Mooie camping in een prachtige omgeving.

A.van Dixhoorn
    13-5-2018

Wat mensen echt moeten weten is dat dit de eerste camping is die ik tegenkom die een "alleengaanden tarief" hanteer. Eindelijk een camping die een eerlijk tarief hanteert voor een alleen staande, moesten er meer doen.