Ghisonaccia

We hebben een aantal aanbieders voor Ghisonaccia voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Ghisonaccia voor je op een rij gezet:

Reviews over Ghisonaccia

Sanitair moet beter dan top camping nu ***

Oscar,
    3-8-2018

Wij zijn met de caravan vanaf camping rondinara gekomen boeken van te voren gaat niet dus op de gok aangekomen diversen plaatsen kunnen kiezen moet je wel vroeg zijn.(rond 10:00).

Mooie schaduw rijken plaatsen.

Wat een mooie camping alles erop en aan👌.

Direct aan zee mooi zwembad👌.

Helaas sanitair grootte min😡

Wc zijn erg verouderd en douche geeft koud water.🤮.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Gewone doorsnee camping

Ries Vermeulen,
    13-7-2018

Gemoedelijke camping met grote plaatsen. Gedateerd sanitair. Personeel spreekt Engels. 's Morgens kun je brood krijgen, wel een dag van te voren bestellen. 's Avonds geluidsoverlast van een naburige openlucht discotheek.

Gereisd met partner in juni 2018

Fantastische camping

Ruud,
    12-8-2017

Grote plaatsen, mooi en goed onderhouden toiletgebouw en heeeeeeeel vriendelijk personeel. Restaurant verdient een Michelin ster. Ruime keus en altijd smakelijk.

Camping ligt aan een prachtig stand met uitzicht op de bergen ( Col de Bavella ). Strand wordt vaak onderhouden. Verhuuraccomodaties hebben wij geen ervaring mee maar het hele park ziet er geweldig uit. Op 2 plaatsen mooie zwembaden voor jong en oud.

Gereisd met partner in juni 2017

Prima camping

Elsa,
    8-8-2017

We kwamen hier op de bonnefooi, zonder kampeermiddel. Konden kiezen tussen mini villa en houten chalet in de residence. Laatste gedaan met oog op kosten. Chalet was zeeeeer gedateers en muf en stoffig. Slecht uitgerust. Niettemin een fijn aantal dagen daar verbleven. Zwembad 2 was nl pal voor het chalet, ons kind kon makkelijk aansluiting vinden met andere NL kinderen rond de bar/Wifi zone/pingpongtafel. Even lopen over een lieflijk bruggetje over rivier (mét schildpadden) en je bent bij zee (zandstrand/rustig). Vriendelijkewat chaotische staf, her en derwat rommelig maar datvond ik wel gezellig. Restaurant ok.

Al met al prima camping voor met kinderen. We hebben twee dagen erg genoten van ritje naar Col de Bavella, met natuurlijke meertjes, waar je van de rotsen af kan duiken. Prachtig achterland van het verder zo toeristische Ghisonaccia.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Fantastische camping

Anneke,
    6-8-2017

Mooie camping, direct aan het strand. Wij waren hier in juni, vrij rustig, maar gezellig.Wellness zwembad is heerlijk. Fijn strand, maar geen ligbedjes.

Gereisd met partner in januari 2017