• Type accommodatie

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

campings in Gelderland

Reviews over accommodaties in Gelderland

Geweldige extra maak ook t winterverblijf magisch.

Eerlijkbeesje, 17-2-2018

Uiterst winterproof

Gezellig aan alles gedacht en super uitvalsbasis. Voor mens en dier een warme plek met vele extras die een campeerder ECHT wil. Alles vermarmd!; Een knusse huiskamer met informatie en kookmogelijkheden(+witgoed en  materiaal).

Wc's appart van douche;alles met muziek erbij en goed verlicht. Recreatie plas tegenover.honden vanaf . Daar niet welkom.

Super knooppuntenroutes. Dicht bij Twello/Deventer/Apeldoorn uitstap Postbank ook relatief dichtbij.

Goed geregeld!

Evelien Ploegmakers, 15-2-2018

We waren met in totaal 5 stellen en in totaal 8 kinderen in de leeftijd van 0 tot en met 4 jaar. We zijn vriendelijk ontvangen. Waren per ongeluk te vroeg, maar gelukkig geen enkel probleem. Kan gebeuren is dan het antwoord. Fijn!

Vooraf is alles bespreekbaar en zijn Ruud en Saskia ook prima te bereiken. Een heel leuk verblijf en er is de omgeving genoeg te doen. Een zwembad, binnen- buitenspeeltuin en hebben een prima boswandeling gemaakt om vervolgens af te sluiten in een pannenkoekenrestaurant.

Bij 't Erinkveld zelf is ook voldoende vermaak voor jezelf en de kids. De keuken en sanitair waren hartstikke netjes en als er iets is dan kun je dat melden, bespreekbaar maken bij de eigenaren. Ook de afhandeling hebben we samen goed geregeld. Een aantal van ons waren wat spullen vergeten en deze zijn zelfs nog kosteloos opgestuurd. Service dus.

Al met al.. een aanrader!

Kindvriendelijk park.

Marlies, 14-2-2018
    Mooie bungalow. Eetgedeelte met keuken is wat aan de krappe kant. Mooie, ruime indoorspeeltuin, veel activiteiten voor jonge kinderen tot ongeveer 10 jaar. Hele leuke Tipi tent met kampvuur. Mijn kleinkinderen en ook wij hebben genoten van ons weekend.

Super

Esther, 8-2-2018
    Voor de tweede keer op de hoge hof geweest. Dit keer in een appartement. Genoten van het prachtige uitzicht, de mooie natuur, de gastvrije eigenaren, het koeien melken en de heerlijke broodjes van de bakker in kranenburg. We komen zeker nog weer eens terug.

Vaste staplek?

Jan, 7-2-2018
    Nette rustige camping met een prima restaurant.Wij waren hier bij vrienden op bezoek en het viel op dat alles goed onderhouden was en geen last van kabaal wat je op andere campings wel vaak heb.We overwegen om een vaste plek daar te gaan nemen met onze stacaravan.We vonden 1 punt wel minder,en dat is dat de mensen er nergens ander vuil kwijt kunnen dan huisvuil.Het zal handig zijn als ze een paar containers voor groter vuil ergens zouden plaatsen.
Gelderland scoort een 7,9 uit 10, op basis van 12641 reviews