Sorteren

Reviews over Gasselte

Klaas en Annelies Ebbens
    3-10-2018

Deze camping overtreft alles, enthousiast echtpaar die alle tijd neemt om goed uitleg te geven.

Rust , reinheid en ruimte maar bovenal de stilte.

We hadden een eigen badkamer in een nieuw gebouw, waar vind je zo iets.

Voor ons was het de eerste keer maar zeker niet de laatste keer.

Tot slot kunnen we alleen maar zeggen, dit moet je gezien hebben !!!

Een camping om vaker te bezoeken.

Brabants echtpaar
    2-10-2018

Dat ze niet moeten aarzelen om hier naar toe te gaan.

Mooi gelegen in een bos.

Mooi sanitair.

Vriendelijke en enthousiaste eigenaren, die hard werken om de camping te moderniseren.

Ccrhijnen van Schooneveld
    1-10-2018

Nog nooit zo,n mooie en opgeruimde en schone camping gezien heerlijk vertoeven daar . Met bijzonder vriendelijke eigenaren.

Heel goed bevallen

Rika Bouwknegt
    29-9-2018

we hadden voor het eerst een seizoen plaats van april tot eind september Het is ons prima bevallen De eigenaren zijn vriendelijke mensen die altijd klaar staan. We hebben al weer een plek besproken voor 2019

Anniek
    29-9-2018

Hele leuke camping met mooie zwemplas op loopafstand. Er is veel voor kinderen, zoals een zwembad, springkussen, recreatieteam. Leuke omgeving met veel te doen en bos. Wij raden deze camping aan en komen volgend jaar weer!