Sorteren

Reviews over Gasselte

Aanrader.

fam. Visser
    11-8-2018

Mooi terrein en prachtig, schoon sanitair. Fijn verblijf in Gasselte. Aanrader.

Wij gaan zeker weer.

Renee
    11-8-2018

Een mooie plek in het bos van Gasselte, een rustige camping met veel activiteiten voor jonge kinderen. Veel ruimte en privacy. Mooi nieuw toiletgebouw. Strand en zwemmogelijkheid op een paar kilometer afstand.

Een echte strandvakantie!

Familie Stoppels
    8-8-2018

Heel mooie camping op een perfecte locatie! Je kunt lopend naar het strand met uniek helderblauwe water. De camping is mooi een netjes en het personeel is ontzettend leuk! Ook het animatieteam is super en heeft in de avond zelfs activiteiten voor de oudere jeugd. Wij hebben de vakantie gecombineerd met een bezoek aan DX Adventurepark en kregen korting via de camping. De snackbar heeft ruime openingstijden en overdag konden we lekkere koffie halen bij de receptie. Het was echt een top vakantie! Wij komen zeker terug.

Fantastisch.

Fam. A. Roskammer
    8-8-2018

Vorige week zaterdag zijn we weer thuis gekomen van een prachtige vakantie.

Mooie camping. Gastvrije eigenaren. Goede locatie. Grote comfortplaatsen. Super sanitair. Wij hebben heerlijk in de bossen gefietst. Al met al een aanrader. Wij komen zeker terug.

Heerlijke vakantie

Familie den Dunnen
    7-8-2018

Wij hebben op het tentenveld gestaan. Met onze kinderen van 3 en 5 jaar. Ruime plaatsen met er bij een picknick tafel en afgesloten vuilnisbak. Tijdens de hitte was het hier goed toeven door de bomen en de waterspeelplaats. Camping is erg kinsvriendelijk. Op ieder veld op de camping is een speeltuintje aanwezig. Sanitair was schoon. De kinderen hebben de animatie als leuk ervaren. Kinderen konden vrij rondlopen op de camping zonder bang te hoeven zijn dat er wat zou kunnen gebeuren. Mooie omgeving om te fietsen en te wandelen.

Gasselte scoort een 8,3 uit 10, op basis van 81 reviews