Reviews over Füssen

Fijne camping met goed sanitair en restaurant!

Sanne Schippers,
    4-7-2018

Heerlijke camping! Dicht bij het meer, waar je ook leuk omheen kunt fietsen. De plekken op de camping zijn wat klein, maar daar weegt het sanitair en het terras tegen op! Mensen zijn vriendelijk en het eten is lekker. Je betaalt wat, maar je hebt ook wat zullen we maar zeggen.

Mooie camping met heerlijk zwembad

m.smit,
    3-8-2016

Voor ons als doortrekcamping een vast adres. Proma plaatsen. Prachtig binnenzwembad maar bij mooi weer ook aan heerlijk meer. Grote speelhal voor de kinderen.

Veel te dure camping voor doorreis

mariskalievestro,
    21-7-2015

Wij kwamen per ongeluk op deze camping terecht, we waren op doorreis naar italie en wilden ergens overnachten in fussen met onze caravan, echter konden we de andere camping niet vinden vandaar op deze terrecht gekomen. Op deze camping stonden alleen maar duitsers. sanitair gebouw op aardig eind lopen als je aan de buiterand zit van de camping. De camping ligt wel mooi aan het water in fussen met mooi uitzicht over de bergen. we betaalden voor 1 nacht 45 euro. we waren met 2 volwassenen en 1 hond.

Slechte service restaurant

R.van asten,
    28-8-2014

Receptie uitermate vriendelijk! campingrestaurant waardeloos! 1 punt is nog te veel! werden niet begroet, personeel liep gestrest als een gek rond te tafels, naar ons idee was er maar één menukaart, werd onder het uitzoeken al onder ons vandaan getrokken! waren klaar met eten toen de salade werd opgediend. het apparaat van de manager was kapot, stond hier vloekend mee op de tafel te slaan , de man gaf een ontzettend nerveuse indruk. geen mogelijk om met pin te betalen, bij het weggaan geen eindbegroeting.

Zo ook met het supermarktje, geen begroeting ouder echtpaar met zoon die er duidelijk geen zin in hadden, zoon zat ongeschoren met dikke buik onderuit aan de kassa, gaf het wisselgeld zo in de hand terug.

Jammer camping ziet er verzorgd uit, personeel van de receptie moet met hun uitstraling en gastvrijheid goed maken wat de rest te kort komt!

Zeer nette camping

jbs,
    17-8-2014

Mooi verzorgde camping met geweldige ligging aan een meertje.Voor ons op doorreis ideaal, direkt aan de Oostenrijkse grens gelegen.

Restaurant niet verkeerd met echte Duitse gerechten.