Sorteren

Reviews over Funtana

Geweldige vakantie gehad!

Edmea
    14-10-2018

Erg gezellige camping. Veel jongeren voor de kinderen om mee om te gaan en de camping wordt goed onderhouden. Er is snachts een goede controle op geluidsoverlast en savonds is er veel gezelligheid om van te genieten! De camping ligt goed gelegen, want er is veel buiten de campig om te zien en te doen.

Diego Deak, Camping Manager, Marketing, 18-10-2018

Geachte gast,

Bedankt voor de goede beoordeling die u onze camping hebt gegeven. We zijn blij dat je van je verblijf genoten hebt en hopen je snel weer te verwelkomen!

Met vriendelijke groet,

Diego Deak, Camping Manager

Nooit meer een gehuurde tent, geen oplossing.

Meddeler
    9-9-2018

Valkanela camping is prima, maar boek niet via deze touroperator op deze camping. Mega slechte bedden. De spiraal van ons 2 persoonsbed in een ingerichte tent was compleet doorgezakt. De 1-persoonsbedden waar onze kinderen op sliepen bestonden uit een doorgezakt spiraalbed met... een schuimmatras. Als je het indrukt blijft de afdruk staan. Erg onhygiënisch ook, bij temperaturen die richting 40 graden gaan. Onze kinderen kregen spontaan rugklachten. Als oplossing werd een houten plank gegeven tegen het doorliggen. Een oplossing van 3x niks. De gehele straat had dezelfde klachten. Opvolging, cq hulp liet sterk te wensen over. Voorgestelde compensatie door de touroperator voor de ellende, 5% op een volgende boeking. Dus niet, NOOIT meer deze touroperator.

Diego Deak, manager van de camping, Marketing, 14-9-2018

Beste gast,

Uw commentaar wordt zeer op prijs gesteld omdat het ons in staat stelt om te zien wat we goed doen en waar er nog steeds ruimte voor verbetering is. Alleen door feedback zoals die van u kunnen we de service die we onze gewaardeerde gasten bieden, onderhouden en zelfs waar nodig verbeteren.

We kijken uit naar de mogelijkheid om u weer te verwelkomen en uw verwachtingen te overtreffen.

Vriendelijke groeten,

Diego Deak, manager van de camping.

geweldig mooi

Leo Denneman
    1-9-2018

prachtige kamping mooi centraal gelegen aan de kust

Diego Deak, manager van de camping, Marketing, 4-9-2018

Geachte heer Denneman,

In mijn persoonlijk en namens het hele campingteam van Valkanela wil ik u bedanken voor uw verblijf bij ons en voor het nemen van de tijd om feedback te geven over uw verblijf. Alleen door feedback zoals die van u kunnen we de service die we onze gewaardeerde gasten bieden, onderhouden en zelfs waar nodig verbeteren. We hopen je snel terug te verwelkomen op onze Camping!

Oprecht,

Beheerder AC Valkanela, Diego Deak.

Super!

Pennings
    28-8-2018

Fijne camping de kinderen konden veilig spelen op de camping en er is veel overzicht. Sanitair gebouw erg schoon, de schoonmaaksters hielden het allemaal netjes bij.

Zwembad netjes en bijna altijd wel een bedje vrij..

Kortom een fijne camping wij komen volgend jaar met onze jongens weer terug :)

Mooie vakantie

Lindapol
    23-8-2018

Mooie grote camping! Zwembaden top! Ligging aan zee geweldig. Wij verbleven in een safari tent met sanitair, mooi centraal gelegen. Wel jammer dat je echt overal voor moet betalen. Van bedjes bij het zwembad tot het gebruik van een tafel tennis tafel. 2 nachten tot diep in de nacht veel geluidsoverlast van de disco? De overige 14 nachten rustig! Pinnen overal erg duur, je betaald bij de meeste pinautomaten behoorlijk veel kosten.

Diego Deak, manager van de camping, Marketing, 24-8-2018

Geachte mevrouw Lindapol,

In mijn persoonlijk en namens het hele team van camping Valkanela, wil ik u bedanken voor uw verblijf bij ons en voor het nemen van de tijd om uw opmerkingen te delen.

De tevredenheid van onze gasten is onze prioriteit en we waarderen elke reactie die onze gasten delen. Alleen door feedback zoals die van u kunnen we de service die we onze gewaardeerde gasten bieden, onderhouden en zelfs waar nodig verbeteren. Aan de andere kant is elke lof het bewijs dat we op de goede weg zijn en dient als een stimulans voor verdere verbeteringen.

We hopen je binnenkort weer te mogen verwelkomen.

Diego Deak, manager van de camping.