Sorteren

Reviews over Funtana

Vanwege de geluidsoverlast komen we er nooit meer.

Peter Jager
    12-7-2018

Het enige wat niet goed is, is de geluidsoverlast die vrijdag, zaterdag en zondagavond ontstaat door de combinatie van dorpsfeest (vr tot 02:00) en beachbarren waarin zeer luide volksmuziek (vr, za en zo tot 04:30) wordt gespeeld en luid wordt meegebruld.

Kwantiteit sanitair: 8

Reinheid sanitair: 10

Ruimte kampeerplaats: 10

Ondergrond kampeerplaats: 9

Schaduw op kampeerplaats: 10

Zon op kampeerplaats :8

Strand: betegelde vlakte, prima voor stoelen/luchtbedden. Koudwater douches aawezig tbv wegspoelen zeewater

Zee: zeer helder water

Kleine supermarkt met beperkt assortiment.

Aanwezig geweest van 24-6 tm 13-7-2018

Diana Kikkert Vos
    24-6-2018

Geweldige camping. Genoeg te doen.

Verknocht aan Kroatie..

Diego Deak, Campsite manager, Marketing, 7-7-2018

Beste gast,

Bedankt voor je lovende beoordeling over ons camping ! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien.

Met vriendelijke groet,

Diego Deak, Campsite manager.

Een aanrader. Voor herhaling vatbaar

Edith Kempkes
    18-6-2018

Wat een geweldige camping.

Keus uit staanplaatsen in of uit de zon, verschillende stranden, rots, kiezel of zand, zon en schaduwplekken.

Goed restaurant waar je vanaf het terras van de ondergaande zon kunt genieten.

Zeer vriendelijk personeel die erg hard werken en je het gevoel geven welkom te zijn. Erg goed schoon gehouden.

Voor kinderen én volwassen de plek bij uitstek!

Veel uitstapjes naar zowel toeristische als minder toeristische plekken mogelijk.

Wij komen zeker terug

Diego Deak, Marketing, 24-6-2018

Beste gast,

Met vriendelijke groet,

Diego Deak, Campsite manager.

Ellenmieke
    16-6-2018

Prachtige kleine camping die je in Istrië niet veel vind. Je mag zelf je plaats uitzoeken. Ondergrond is grind op de plaatsen.

Zwembad zag er goed uit. Ook een restaurant aanwezig maar niet geweest.

Goede ontvangst door medewerkers, vriendelijk en Engelstalig.

Het strand is via naburige camping Buijela Uvala lopend te bereiken , er gaat ook een treintje heen.

Het brood werd in deze periode bij de plek gebracht, wat een service.

Sanitair is uitstekend, blinkend schoon en vrij nieuw.

Helaas zijn we hier maar 1 nacht gebleven aangezien de hond (niet vuurwerkbestendig) zeer nerveus werd van de knallen die op het naburige wijnveld te horen waren, om de 5 min vanaf 5u 's ochtends en in de middag weer. Dit om te druiven te beschermen tegen de vogels.

Bij de camping eigenaar dit nagevraagd aangezien we dit nog nooit hadden meegemaakt. Hij verontschuldigde zich hier voor maar kan hier uiteraard niets aan doen. We komen terug zonder ho

Gemoedelijke relaxte camping

Ineke & Henk Van Slooten
    3-2-2018

Fijne gemoedelijke relaxte camping en niet te ver van het strand, met een heerlijk zwembad, een goed restaurant en een perfecte bediening.

Hier heb je nog het gevoel dat je een gast bent.

We hadden wat planningsproblemen, maar van andere gasten hebben we later vernomen dat dit is opgelost.

Gaan wij terug? Zeker, het staat hoog op ons lijstje!

Funtana scoort een 7,6 uit 10, op basis van 60 reviews