Sorteren

Reviews over Funtana

Nooit meer een gehuurde tent, geen oplossing.

Meddeler
    9-9-2018

Valkanela camping is prima, maar boek niet via deze touroperator op deze camping. Mega slechte bedden. De spiraal van ons 2 persoonsbed in een ingerichte tent was compleet doorgezakt. De 1-persoonsbedden waar onze kinderen op sliepen bestonden uit een doorgezakt spiraalbed met... een schuimmatras. Als je het indrukt blijft de afdruk staan. Erg onhygiënisch ook, bij temperaturen die richting 40 graden gaan. Onze kinderen kregen spontaan rugklachten. Als oplossing werd een houten plank gegeven tegen het doorliggen. Een oplossing van 3x niks. De gehele straat had dezelfde klachten. Opvolging, cq hulp liet sterk te wensen over. Voorgestelde compensatie door de touroperator voor de ellende, 5% op een volgende boeking. Dus niet, NOOIT meer deze touroperator.

Diego Deak, manager van de camping, Marketing, 14-9-2018

Beste gast,

Uw commentaar wordt zeer op prijs gesteld omdat het ons in staat stelt om te zien wat we goed doen en waar er nog steeds ruimte voor verbetering is. Alleen door feedback zoals die van u kunnen we de service die we onze gewaardeerde gasten bieden, onderhouden en zelfs waar nodig verbeteren.

We kijken uit naar de mogelijkheid om u weer te verwelkomen en uw verwachtingen te overtreffen.

Vriendelijke groeten,

Diego Deak, manager van de camping.

geweldig mooi

Leo Denneman
    1-9-2018

prachtige kamping mooi centraal gelegen aan de kust

Diego Deak, manager van de camping, Marketing, 4-9-2018

Geachte heer Denneman,

In mijn persoonlijk en namens het hele campingteam van Valkanela wil ik u bedanken voor uw verblijf bij ons en voor het nemen van de tijd om feedback te geven over uw verblijf. Alleen door feedback zoals die van u kunnen we de service die we onze gewaardeerde gasten bieden, onderhouden en zelfs waar nodig verbeteren. We hopen je snel terug te verwelkomen op onze Camping!

Oprecht,

Beheerder AC Valkanela, Diego Deak.

Super!

Pennings
    28-8-2018

Fijne camping de kinderen konden veilig spelen op de camping en er is veel overzicht. Sanitair gebouw erg schoon, de schoonmaaksters hielden het allemaal netjes bij.

Zwembad netjes en bijna altijd wel een bedje vrij..

Kortom een fijne camping wij komen volgend jaar met onze jongens weer terug :)

Volgend jaar weer!

FMJ
    20-8-2018

Super nette camping. Vanaf moment van aankomst geen moment spijt van gehad en na 2 dagen zeiden we volgend jaar weer. Zwembad zou naar mijn menig wat groter kunnen, maar het is prima en helemaal niet druk. Strand prima te doen met trein. Nadeel is dat je de ligbedden met parasol moet reserveren. Wij konden alleen bedden huren vlak aan het water, zonder parasol, maar dan moet je niet om 14.00 komen dan is alles al weg. Helaas bij de tenten die verhuurt worden geen fijne stoelen. Mocht daar verandering in komen zouden wij deze ook wel eens willen huren. Vandaar dat wij een stacaravan hebben geboekt, ook helemaal niks op aan te merken. Mooie ruime badkamers en slaapkamers. Verder sanitair ed op de camping zelf ook heel netjes. Volgens mij doen ze ieder jaar wel iets waardoor de camping beter word. Vooralsnog bij uitchecken optie voor volgend jaar genomen. Nu alweer zin in !!!!

Wij komen terug

Scheeres
    6-8-2018

Voor het eerst naar deze camping geweest. Veel verschillende reviews gelezen. Onze conclusie is:

Heel vriendelijk personeel en behulpzaam.

Een camping met zeer nette sanitaire, altijd schoon.

Campingplaatsen verschillend qua grote. In overleg kun je een andere plek krijgen.

Watertap kraan bij elke plaats.

Geluid van andere camping hoor je maar wij vonden het zeker niet storend. Rond 24:00 uur was het stil.

Op vrijdag avond havenfeest, haven ligt aan de camping. Muziek van de jaren 80, 90. Rond 24:00 uur ook einde.

Supermarkt op en voor de camping

Wij vonden het een hele fijne camping en we hebben zelfs gereserveerd voor volgend jaar. Dat doen we nooit dus dat zegt genoeg.