campings Fréjus

Reviews over Fréjus

Heerlijke camping met kleine kinderen!

Jim,
    1-12-2018

Wij vierden twee weken vakantie begin juni. De camping was kwa bezetting relatief rustig, maar niet te, ideaal dus. De stacaravans zijn functioneel ingericht en lekker knus. Bij de stacaravan hadden wij een grote vlonder van ongeveer 30 m2 en dat was ideaal, omdat je het meeste buiten bent. De camping beschikt over een leuk zwembad vooral voor kinderen vanaf vijf jaar en ouder met een verdieping hoger een bar, pizzaria, restaurant en disco voor kinderen. Dat vonden onze kinderen erg leuk . Ook is er een leuke speeltuin en een kleine supermarkt. Als je naar het strand wilt, dan ben je wel 10-15 minuten onderweg. Wij lagen meestal bij Plage St. Aygulf. Aan het einde van die straat bij de winkels heb je ondiepere zee wat handig is met kleine kinderen. Op de meeste plekken betaal je voor parkeren. De boulevard tussen Frejus en Saint-Raphael is gezellig, heeft meerdere leuke eettentjes en een casino. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad!!

Perfecte vakantiebestemming!

Iris,
    28-11-2018

Ik heb via touroperator geboekt. Super nette huisjes, aardig personeel en een perfecte locatie. Dichtbij het strand en leuke stadjes. Het personeel was heel vriendelijk en wanneer nodig was stonden ze voor ons klaar. Ook de animatie was heel vermakelijk. Groot pluspunt was dat er Nederlands personeel aanwezig was. Super zwembaden, af en toe iets te druk om te zijn. Op de drukke dagen gingen wij naar het strand. Vanaf de camping is er een goede busverbinding naar het stadje en het strand. Vanaf die plek kan je naar andere steden, zoals Nice en Cannes. Ook echt een aanrader!

Geweldig

Johan,
    18-11-2018

Een geweldige vakantie gehad op camping Holiday Green in Frèjus. De camping heeft een goede ligging, mooi centraal tussen steden als Monaco, Cannes, Saint-Tropez en Nice. De camping is op een bergzijde gevestigd, houdt dus rekening met steile hellingen en veel steile paadjes als je je over de camping begeeft.

Heerlijke camping met fantastische zwembaden!

Rianne,
    1-11-2018

Prachtige nette camping met meerdere zwembaden waaronder een fantastisch leuk peuterbad. Het ziet er allemaal keurig verzorgd uit. Tip: boek een stacaravan via Engelse verhuurder. Veel mooier, luxer en ruimer dan wat er op de Nederlandse markt wordt aangeboden. De eigenaresse regelt alles keurig en aan de kleinste dingen is gedacht, bij aankomst was zelfs de koelkast gevuld met frisdrank, wijn en ijsjes. Echt super en qua prijs goedkoper dan wat door de Nederlandse verhuurders wordt aangeboden.

Prima

Janna Maria,
    21-10-2018

Goed bevonden,schone douche,s en wasgelegenheid....