Sorteren

campings Fréjus

Reviews over Fréjus

Mooie groene camping met veel faciliteiten

Martin
    6-10-2018

Heerlijke camping met mooie zwembaden. Alle faciliteiten die je nodig hebt waren aanwezig. Leuke plaats/omgeving.

Enkel bij verkeerde wind hoorde je de snelweg behoorlijk.

Prima verblijf, behalve de bedden

Renate Geertsma
    13-9-2018

In september een week in een stacaravan verbleven. Mooie stacaravan, echter was de caravan niet heel schoon bij aankomst. Het bed was helaas te kort voor mijn man van 2 meter lang, maar dit wisten we van te voren. Echter hebben we heel slecht geslapen door rug en nek pijn. Dit werd veroorzaakt door de veringen van het matras die erg hard waren en voelbaar waren. Dit aangegeven, maar hier konden ze niks aan doen. Hierom meerdere matrassen en dekbedden op elkaar gestapeld, wat helaas geen succes was.

Camping is mooi aangelegd en de zwembaden zijn ook mooi. Helaas was er rond 11:00 uur al geen bedje meer beschikbaar bij het zwembad. Hierom zijn wij dagelijks naar het strand gegaan in Frejus en in Sainte Maxime.

De snelweg is goed hoorbaar op de camping, maar hier hebben wij ons verder niet aan gestoord.

Al met al een fijne vakantie gehad. Mochten we hier weer naartoe gaan, dan nemen we een luchtbed of eigen matras mee...

Geweldig en dat voor een zeer schappelijke prijs!

Jorge en Annemarie Heijnen
    12-9-2018

We zaten hier van 18 augustus t/m 7 september.

Een héérlijke camping net iets van de drukte vandaan. Prachtige en zeer ruime plekken, geen animatie (voor ons een groot pluspunt), mooi en ruim genoeg zwembad en zeer schoon sanitair (op het asociale gedrag van enkele campeerders na die niet het fatsoen hadden om na hun toiletgang even de pot schoon te boenen). Aan de eigenaar ligt het zeker niet. Iedere dag weer werd het sanitair met grote precisie schoongemaakt. De douches hebben een goede sterke straal en kun je in warmte verstellen -> Heerlijk!

Tegenover de camping is een andere camping waar je vers gebakken stokbrood kunt halen, binnen 10 minuten zit je bij een kleine supermarkt, een lidl, een mega grote Géant en een mega grote Carrefour (beide hebben ze de meest heerlijke wijntjes voor een schappelijke prijs).

Veel mooie dingen in de omgeving, leuke dorpjes, restaurantjes, etc.

Kortom; een aanrader!

Mooie nette camping!

Ad en Patricia
    8-9-2018

Nette camping, grote plekken voor je tent, caravan of camper en mooie zwembaden. De lagune is echt top ( wel aan de kleine kant). Sanitair netjes en schoon. Wij waren in het naseizoen en nu was het prima te doen qua drukte. Persoonlijk zou ik hier niet aan het zwembad willen liggen in het hoogseizoen, dat is te klein voor alle campinggasten. Fréjus is redelijk ver lopen en fietsend moet je toch langs gevaarlijke stukken. Wij hebben 1 keer het openbaar vervoer genomen en dat was prima te doen, kosten waren 1,50 euro Pp. Camping is een goede uitvalsbasis voor leuke uitstapjes.

heerlijk

ingrid
    5-9-2018

De camping is simpel en het toiletgebouw is sterk verouderd, echter wordt 3 maal per dag schoongemaakt, dat gasten het snel vies krijgen ligt niet aan de mate van schoonmaak. De plekken zijn Typisch frans, niet afgescheiden. Wij hebben er een prima vakantie gehad!