Sorteren

campings Fréjus

Reviews over Fréjus

Aardig, maar volgende keer andere bungalow

Fam. D.
    12-8-2018

Ruim opgezette camping en goede faciliteiten. Diverse zwembaden, erg leuk voor kinderen. Animatieprogramma vooral gericht op Franse gasten.

Telleurstellend was de gedateerde en slecht schoongemaakte bungalow (7-pers, geboekt via touroperator). Vreemd, dat er zo'n groot kwaliteitverschil in verhuurde bungalows zit.

Wifi-verbinding was duur en van beroerde kwaliteit.

Heerlijke vakantie

Ingrid
    12-8-2018

We hebben een heerlijke vakantie gehad. Met een upgrade van de sanitaire voorzieningen welke sterk veroudert zijn en wellicht wat ruimere tijden van het zwembad zou het helemaal prima zijn. Helaas wel veel mensen welke het sanitair heel vies achterlaten. De schoonmaak is 3/4 keer per dag dus daar ligt het niet aan.

Prima

Fam. Van der Stoep
    10-8-2018

We hebben een prima vakantie gehad.

We wilden alleen een keer om 19:00 eten halen en toen was er niet genoeg personeel en moesten we maar om 21:00 terugkomen.

Heerlijke vakantie !

Annemarie
    9-8-2018

Mooie schone groene camping . Sommige plekken liggen wat hoger dus er zijn wat steile stukken. Vond persoonlijk de campeerplekken wat somber, was dicht bebost. Caravan gehuurd via een touroperator, was wat verouderd maar gelukkig wel prima bedden . Zwembad is leuk, veel ligbedden en stoelen. De lagune was mooi aangelegd, wel betalen voor een ligbed. Winkeltje niet heel ruim gesorteerd. Snackbar bij zwembad was prima, vriendelijk personeel . Prachtige wandelingen gemaakt in de omgeving en daarna afkoelen in die heerlijke zee . Erg mooi zijn de kleine standjes bij bv Boulouris. Wel op tijd er maar toe want kleine strandjes betekent ook weinig parkeerplek . Verkeer rond Frejus loopt wel regelmatig vast door de drukte . Al met al een heerlijke vakantie gehad! Tip, neem je eigen beddengoed mee want het gehuurde beddengoed leek wel papier !

Prima behalve restaurant bij de balbeo

L.
    8-8-2018

Prima camping Jammer Vd ligging maar verder ok. Echter het restaurant la paillotte heeft zeer slechte bediening. Geen oog voor de klant en zeer onvriendelijk. Ook niet flexibel en idioot duur voor een camping (€10,00 voor een glas rose!!!!) In de balbeo als je lekker je baantje wil trekken smorgens om 09:00 uur zetten ze keiharde rapmuziek op. Echt ze hebben er geen gevoel voor daar! Bediening heeft echt geen oog voor de klant en verpest het mooie complex daar. Heel irritant!

Fréjus scoort een 7,9 uit 10, op basis van 448 reviews