Freiburg (im Breisgau)

campings in Freiburg (im Breisgau)

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

campings Freiburg (im Breisgau)

Reviews over Freiburg (im Breisgau)

• 9Jean Pierre Lepere28-06-2019

om nog te doen Freiburg !

prachtige streek omgeving Zwarte Woud en een prachtstad Freiburg vele bezienswaardigheden en straatjes met open riolering leuk om zien openbaar vervoer tram kom je overal gezellig centrum en goeie restaurantjes hebben daar kennissen die daar wonen uitwijkelingen uit Hongarije reeds lang geleden

• 8Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in juni 2017

• 8Nicole27-06-2019

Freiburg is een aanrader!

In de meivakantie met man en zoontje van 12 5 dagen naar Freiburg geweest, een aanrader! Gezellige studentenstad met een zuidelijke inslag! Freiburg is niet groot maar overzichtelijk, mooie straten, leuke terrasjes, ondanks we ook minder warme dagen hadden zit een ieder gezellig buiten.De Freiburger ‘bächl’ zijn smalle met stromend water gevulde goten die door de straten lopen.Onze zoon vond dit ontzettend leuk! Een halve dag naar Strassbourg en naar Colmar ( Frankrijk ) geweest, dit is goed te doen.Fijne tram die je naar de stad brengt, alles keurig netjes.Heerlijk gegeten en lekker gebak! Ik zou zeggen: gaan.

• 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Jacqueline02-07-2018

Prachtige sfeervolle stad en natuur in een.

In de pittoreske Altstad van Freiburg kijk je je ogen uit. Er is zoveel moois te zien. Schitterende oude gebouwen, sfeervolle pleintjes en middeleeuwse straatjes. De stad doet denken aan zuid-europese bestemmingen maar dan op 5 à 6 uur rijden van Nederland. Op loopafstand wandel je de Schwarzwald in. Wil je wat verder weg wandelen dan kan je met de auto een eindje verder en hoger de Schwarzwald in om mooie wandelingen te maken, bijv. naar de Ravenna Schlucht. Het prijspeil in de horeca vond ik best hoog, te vergelijken met Nederland, en dat viel me tegen want ik ben gewend dat ik in Duitsland behoorlijk goedkoop uit kan gaan eten. Wel fijn dat je er veel meer dan in Nederland ook terecht kan met een glutenintolerantie.

• 8Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad

Gereisd met partner in juni 2018

• 10Stéphane02-11-2017

Une ville où il faut s'arrêter

Ville allemande très sympa et typique, où il fait bon vivre.

• 10Sfeer in stad

juli 2017

• 7Robert Dijkstra05-09-2016

Mooie omgeving, aardige mensen

Niet echt toeristisch, wel veel eetgelegenheden. Creditcard kun je niet overal gebruiken overigens.

• 6Cultuur
    • 8Zorg voor natuur

Alleen gereisd in augustus 2016

• 8Jordy29-07-2016

Fijne stad met voor ieder wat wils

De oude binnenstad is prima om te winkelen en het bezichtigen van de vele mooie historische gebouwen. Als je daar mee klaar bent, loop dan richting de heuvel aan de oostzijde van de stad. Binnen 10 minuten sta je vanaf het centrum in een fraai stadspark en na een half uurtje lopen hoor je de stad niet eens meer. De heuvels achter Freiburg zijn verschrikkelijk fraai om te bewandelen/fietsen.

De horeca viel mij een beetje tegen. Niet heel veel leuke terrasjes met goed eten gezien. Het drinken is overal (uiteraard) super en niet duur.

• 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juli 2016

• 9frank09-05-2016

mooie omgeving

Niet ver van nederland, mooie overnachtings omgeving. Vriendelijke mensen.

Gereisd met partner in mei 2016

• 9Kees Manintveld01-11-2015

Mooie stad en kleurrijke omgeving.

Prima geschikt voor kort verblijf privé en zakelijk.

Gereisd met partner in oktober 2015

• 8Rob28-08-2015

mooie Duitse stad

Het is een mooie schone Duitse stad waar je van buiten het centrum ook goed met de tram kan komen

• 7Cultuur
    • 8Omgeving

augustus 2015

• 8flip25-09-2014

Vriendelijk

Freiburg is een stad waar de mensen een vriendelijk en prettige uitstraling hebben. In de horeca en in de winkels wordt je op een manier begroet en te woord gestaan die wij in Amsterdam al heel lang vergeten zijn. Daarbij is de prijs/kwaliteit verhouding in de horeca prima

• 8Omgeving

Gereisd met partner in september 2014