We hebben een aantal aanbieders voor Fréjus voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Fréjus voor je op een rij gezet:

Reviews over Fréjus

Geweldig en dat voor een zeer schappelijke prijs!

Jorge en Annemarie Heijnen,
    12-9-2018

We zaten hier van 18 augustus t/m 7 september. Een héérlijke camping net iets van de drukte vandaan. Prachtige en zeer ruime plekken, geen animatie (voor ons een groot pluspunt), mooi en ruim genoeg zwembad en zeer schoon sanitair (op het asociale gedrag van enkele campeerders na die niet het fatsoen hadden om na hun toiletgang even de pot schoon te boenen). Aan de eigenaar ligt het zeker niet. Iedere dag weer werd het sanitair met grote precisie schoongemaakt. De douches hebben een goede sterke straal en kun je in warmte verstellen -> Heerlijk! Tegenover de camping is een andere camping waar je vers gebakken stokbrood kunt halen, binnen 10 minuten zit je bij een kleine supermarkt, een lidl, een mega grote Géant en een mega grote Carrefour (beide hebben ze de meest heerlijke wijntjes voor een schappelijke prijs). Veel mooie dingen in de omgeving, leuke dorpjes, restaurantjes, etc. Kortom; een aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2018

Weer een geweldige vakantie gehad.

Richard van Hameren,
    23-7-2018

Wij kunnen eigenlijk alleen maar weer positief zijn. inmiddels de 7e keer op deze camping. Ook al is de camping in het afgelopen jaar behoorlijk kleiner geworden is het er zeker niet minder op geworden. De camping heeft dan helaas wel geen restaurant en winkel meer maar indien nodig zit er een kleine supermarkt en een Lidl vlakbij. Of even de weg oversteken en dan zit je vooraan camping Le Frejus waar wel een Restaurant en Winkel zit. Gezien nu alleen het midden gedeelte van de camping nu nog in gebruik is heb je voor zover mensen het overlast vonden nu veel minder geluid van de weg. soms hoor je een motor gaan die wat meer herrie maakt zeg maar. Het zwembad is ruim en zeker lekker om gebruik van te maken nu de camping ook minder druk is heb je daar ook alle ruimte. Sanitair wordt elke dag goed schoon gemaakt en het blijft ook netjes. Plekken zijn ruim en genoeg keuze voor met meer en minder schaduw. volgend jaar maar weer denk :-)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Super, dit jaar weer en dan voor het 5e jaar op ri

Ben,
    12-6-2018

Zeer rustig camping, wij verbleven in een mobilehome is daar is ook niets mis mee. Schoon met alles er op en er aan. De wifi bij de receptie is belabberd maar we zijn op vakantie. Zwembad is mooi, niet verwarmt maar who cares. Voor de rest is er eigenlijk weinig te doen maar je bent daar voor je rust, de zon, strand en de omgeving.

Gereisd met partner in september 2017

Prima camping, schoon sanitair, zon en schaduw

J.B.A.Somers,
    6-7-2017

Gewoon gaan, er mag gerust kritisch gekeken worden, toiletten en douches worden met 90 graden warm water schoongemaakt dus bacterie vrij. Zwembad is niet verwarmt maar wel erg schoon en netjes

Gereisd met partner in juni 2017

Fijne camping

Rineke Dolislager,
    28-6-2017

Schoon sanitair, fijne plek met zon en schaduw, topweekend gehad daar

Gereisd met partner in mei 2017