We hebben een aantal aanbieders voor Fréjus voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Fréjus voor je op een rij gezet:

Reviews over Fréjus

Formidabel! Mooie sta caravan, heerlijk zwembad!

Nicoline Lookman,
    14-4-2019

Fantastische camping, heerlijke zwembaden, goede sfeer, mooiste stukje van Zuid-Frankrijk. Dichtbij strand en winkels. Je hoeft je hier nooit te vervelen. Prachtige plaatsen in de buurt zoals Saint Raphael. De kustweg richting Cannes is een aanrader. Kortom: hier moet je echt een keer heen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Prachtige camping!

Sandra,
    11-3-2019

Waren hier voor de derde keer, maar deze keer voor het eerst eind augustus. We hebben een prima vakantie gehad en logeerden in een stacaravan die we boekten bij een touroperator. We merkten wel dat her naar het einde van het vakantieseizoen ging. Alles was wat minder net dan wanneer je komt eind juni. Enkele deurtjes van onze accommodatie waren afgebroken, dit werd dezelfde dag nog gerepareerd door een vriendelijke klusjesman. Het personeel van de eetgelegenheden was beduidelijk moe en minder vriendelijk. Maar dit bederfde onze vakantiepret zeker niet! Fantastische zwembaden, prachtige streek (al heb je wel steeds je auto nodig), mooie stacaravans. We komen zeker terug

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Super, voor herhaling vatbaar, mooie omgeving.

Rob Ent,
    11-3-2019

Hele mooie camping, met verschillende grote zwembaden. De mobil home was ruim en ligging was goed. Al met al een aanrader

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

zeker voor herhaling!

met jonge kinderen,
    3-2-2019

Mooie Camping! Fijne weken gehad! Camping ligt centraal om overal naar toe te kunnen gaan, erg leuke Boulevard in Frejus en St Raphael! En het meer Verdon moet je zeker heen! De zwembaden zijn er in overvloed voor jong en oud je mag ook het Palmeraie zwembad gebruiken. Mooie palmboom omgeving. Luna park is ook leuk!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Fantastich

Van der berg,
    12-1-2019

Wii zijn hier geweest in juni 2018 voor twee weken in een mobil home. Onze kinderen hebben zich erg vermaakt leuke animatie en veel te doen voor de kinderen. Het gebruik van de navette die vanaf s'morgens tot s'avonds over het park begeefdt is erg prakties. Erg leuk zwembad en goed oplettende badmeesters. Onze mobil erg schoon en een erg mooi uitzicht een echte aanrader voor deze camping en we komen zeker weer.

Gereisd met partner in juni 2018
    Daisy, DG, 15-1-2019

Beste Familie Van der berg,

Het hele team van Domaine du Colombier bedankt u voor uw review.

Uw mening vat de positieve punten van het domein samen. Enorm bedankt voor de details van uw vakantie voor de andere bezoekers !

Hopelijk zien wij u dit jaar weer terug op Domaine du Colombier voor nieuwe avontureren.

Tot binnenkort !

Met vriendelijke groeten,