We hebben een aantal aanbieders voor Fréjus voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Fréjus voor je op een rij gezet:

Reviews over Fréjus

Formidabel! Mooie sta caravan, heerlijk zwembad!

Nicoline Lookman,
    14-4-2019

Fantastische camping, heerlijke zwembaden, goede sfeer, mooiste stukje van Zuid-Frankrijk. Dichtbij strand en winkels. Je hoeft je hier nooit te vervelen. Prachtige plaatsen in de buurt zoals Saint Raphael. De kustweg richting Cannes is een aanrader. Kortom: hier moet je echt een keer heen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Prachtige camping!

Sandra,
    11-3-2019

Waren hier voor de derde keer, maar deze keer voor het eerst eind augustus. We hebben een prima vakantie gehad en logeerden in een stacaravan die we boekten bij een touroperator. We merkten wel dat her naar het einde van het vakantieseizoen ging. Alles was wat minder net dan wanneer je komt eind juni. Enkele deurtjes van onze accommodatie waren afgebroken, dit werd dezelfde dag nog gerepareerd door een vriendelijke klusjesman. Het personeel van de eetgelegenheden was beduidelijk moe en minder vriendelijk. Maar dit bederfde onze vakantiepret zeker niet! Fantastische zwembaden, prachtige streek (al heb je wel steeds je auto nodig), mooie stacaravans. We komen zeker terug

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Super, voor herhaling vatbaar, mooie omgeving.

Rob Ent,
    11-3-2019

Hele mooie camping, met verschillende grote zwembaden. De mobil home was ruim en ligging was goed. Al met al een aanrader

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

zeker voor herhaling!

met jonge kinderen,
    3-2-2019

Mooie Camping! Fijne weken gehad! Camping ligt centraal om overal naar toe te kunnen gaan, erg leuke Boulevard in Frejus en St Raphael! En het meer Verdon moet je zeker heen! De zwembaden zijn er in overvloed voor jong en oud je mag ook het Palmeraie zwembad gebruiken. Mooie palmboom omgeving. Luna park is ook leuk!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Perfecte vakantiebestemming!

Iris,
    28-11-2018

Ik heb via touroperator geboekt. Super nette huisjes, aardig personeel en een perfecte locatie. Dichtbij het strand en leuke stadjes. Het personeel was heel vriendelijk en wanneer nodig was stonden ze voor ons klaar. Ook de animatie was heel vermakelijk. Groot pluspunt was dat er Nederlands personeel aanwezig was. Super zwembaden, af en toe iets te druk om te zijn. Op de drukke dagen gingen wij naar het strand. Vanaf de camping is er een goede busverbinding naar het stadje en het strand. Vanaf die plek kan je naar andere steden, zoals Nice en Cannes. Ook echt een aanrader!

Gereisd met vrienden in augustus 2017