We hebben een aantal aanbieders voor Fréjus voor je op een rij gezet:

Reviews over Fréjus

Fantastich

Van der berg,
    12-1-2019

Wii zijn hier geweest in juni 2018 voor twee weken in een mobil home. Onze kinderen hebben zich erg vermaakt leuke animatie en veel te doen voor de kinderen. Het gebruik van de navette die vanaf s'morgens tot s'avonds over het park begeefdt is erg prakties. Erg leuk zwembad en goed oplettende badmeesters. Onze mobil erg schoon en een erg mooi uitzicht een echte aanrader voor deze camping en we komen zeker weer.

Gereisd met partner in juni 2018
    Daisy, DG, 15-1-2019

Beste Familie Van der berg,

Het hele team van Domaine du Colombier bedankt u voor uw review.

Uw mening vat de positieve punten van het domein samen. Enorm bedankt voor de details van uw vakantie voor de andere bezoekers !

Hopelijk zien wij u dit jaar weer terug op Domaine du Colombier voor nieuwe avontureren.

Tot binnenkort !

Met vriendelijke groeten,

Daisy Domaine du Colombier 0033(0)4.94.51.56.01

Heerlijke camping met kleine kinderen!

Jim,
    1-12-2018

Wij vierden twee weken vakantie begin juni. De camping was kwa bezetting relatief rustig, maar niet te, ideaal dus. De stacaravans zijn functioneel ingericht en lekker knus. Bij de stacaravan hadden wij een grote vlonder van ongeveer 30 m2 en dat was ideaal, omdat je het meeste buiten bent. De camping beschikt over een leuk zwembad vooral voor kinderen vanaf vijf jaar en ouder met een verdieping hoger een bar, pizzaria, restaurant en disco voor kinderen. Dat vonden onze kinderen erg leuk . Ook is er een leuke speeltuin en een kleine supermarkt. Als je naar het strand wilt, dan ben je wel 10-15 minuten onderweg. Wij lagen meestal bij Plage St. Aygulf. Aan het einde van die straat bij de winkels heb je ondiepere zee wat handig is met kleine kinderen. Op de meeste plekken betaal je voor parkeren. De boulevard tussen Frejus en Saint-Raphael is gezellig, heeft meerdere leuke eettentjes en een casino. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad!!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018
    Daisy, DG, 15-1-2019

Beste Jim,

Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft om een review te schrijven over uw vakantie op Domaine du Colombier. Heel fijn te lezen dat u heerlijke tijd bij ons gehad heeft en dat u zowel onze camping, onze diensten als de accommodatie geapprecieerd heeft.

Ons eerste doel is de tevredenheid van de klanten en wij zijn heel blij dat wij dit hebben kunnen verwezenlijken.

Bedankt voor de tips die u geeft aan onze toekomstige klanten.

Wij hopen u binnenkort weer op Domaine du Colombier te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten

Daisy Domaine du Colombier 0033(0)4.94.51.56.01

Geweldig

Johan,
    18-11-2018

Een geweldige vakantie gehad op camping Holiday Green in Frèjus. De camping heeft een goede ligging, mooi centraal tussen steden als Monaco, Cannes, Saint-Tropez en Nice. De camping is op een bergzijde gevestigd, houdt dus rekening met steile hellingen en veel steile paadjes als je je over de camping begeeft.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Leuk voor één week

Cathelijne Cramer,
    31-8-2018

In augustus een week verbleven op deze camping. We hadden de Cottage Plus: mooie cottage met voldoende ruimte en prima bedden. Op de camping is van alles te beleven, iedere dag weer. Sommige avondprogramma's waren erg leuk, alleen zijn ze inderdaad Frans georiënteerd en daarom waren alleen de zang- en dans acts amuserend om naar te kijken. Ik durf het eigenlijk geen camping te noemen; het is meer een all inclusive resort. Tennisbanen, binnenzwembad, verwarmd buitenzwembad, spa en heel de dag door entertainment. Voor kids leuker dan voor volwassenen. Een week is daarom dikke prima, maar je moet hier niet naartoe komen voor je rust. Wij hadden geluk dat we een cottage hadden dichtbij het zwembad, sommige huisjes waren ver lopen en de paden zijn erg steil. Voor ons was dit echter geen doorn in het oog. Restaurant is prima en het personeel is vriendelijk. In de buurt zijn Fréjus en Cannes goed te bereiken en leuk om te bezoeken.

Gereisd met partner in augustus 2018

Geweldig

Bart,
    30-8-2018

Fantastische ligging en erg vriendelijk personeel. Absoluut een prima camping.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)