We hebben een aantal aanbieders voor Fréjus voor je op een rij gezet:

Reviews over Fréjus

Prima

Janna Maria,
    21-10-2018

Goed bevonden,schone douche,s en wasgelegenheid....

Gereisd anders in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

heerlijk

ingrid,
    5-9-2018

De camping is simpel en het toiletgebouw is sterk verouderd, echter wordt 3 maal per dag schoongemaakt, dat gasten het snel vies krijgen ligt niet aan de mate van schoonmaak. De plekken zijn Typisch frans, niet afgescheiden. Wij hebben er een prima vakantie gehad!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Heerlijke vakantie

Ingrid,
    12-8-2018

We hebben een heerlijke vakantie gehad. Met een upgrade van de sanitaire voorzieningen welke sterk veroudert zijn en wellicht wat ruimere tijden van het zwembad zou het helemaal prima zijn. Helaas wel veel mensen welke het sanitair heel vies achterlaten. De schoonmaak is 3/4 keer per dag dus daar ligt het niet aan.

Gereisd anders in augustus 2018

Prima

Fam. Van der Stoep,
    10-8-2018

We hebben een prima vakantie gehad. We wilden alleen een keer om 19:00 eten halen en toen was er niet genoeg personeel en moesten we maar om 21:00 terugkomen.

Gereisd anders in augustus 2018

Zeer Frans gericht ik mis de beoordeling van het sanitair

Anoniem,
    31-7-2018

Zeer Frans gericht ik mis de beoordeling van het sanitair dat was na het schoonmaken schoon maar 5 min later te goor om te gebruiken camping kan hier niks aan doen maar die Fransen zijn echt smering daarnaast was alles op de camping Frans gericht zowel de animatie als aan het zwembad geen woord engels! Verder was de camping prima

Gereisd anders in juli 2018