We hebben een aantal aanbieders voor Cagnes-sur-Mer voor je op een rij gezet:

Reviews over Cagnes-sur-Mer

Eenvoudige supercamping

Dufais Diane,
    18-8-2017

Wanneer je op zoek bent naar een grote camping vol animatie, kan je deze camping overslaan. Wanneer je een gezellige kleine, schone en rustige camping zoekt, is dit the place to be. Plaatsen zijn schaduwrijk en goed verzorgd, afgeschermd door mooie planten bomen en struiken. De eigenaren Nathalie en Jerome werken hard om de camping schoon te houden en helpen je met advies als je een van de vele bezienswaardigheden of activiteiten in de buurt wil bezoeken.

Zwembad is heerlijk rustig gelegen, onze kinderen hebben er veel plezier gehad. Sanitair is oud, bijna lachwekkend, jaren '70, maar het is 100% schoon (en ik heb een hoge standaard) en het werkt goed. Bakker en supermarkt op loop afstand evenals busverbindingen naar Nice, Antibes, Cannes, Vence, Grasse etc. (een kaartje kost 1,50). Gunstig gelegen tov de stranden. Ook is Vieux Cagnes, de oude burcht, vanaf de camping goed te bereiken (te voet).

Een paar kritische punten:

Het warme water is lauw, douchen en afwassen op 1 temperatuur, dit vond ik echt een nadeel.

Het sanitairgebouw heeft zinken spoelbakken, iemand die s avonds de kraan laat lopen, maakt veel lawaai.

Overal op de camping hangen bordjes en aanwijzingen wat wel of niet mag, dit was een beetje overdreven, hoewel het voor sommige mensen misschien helaas nodig is ;-)

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

het was er fantastisch

dick hoogeveen,
    24-4-2016

Wij zijn net terug van 2 weken vakantie op deze super gezellige, rustige kleine camping en hebben daar in in mobile home (stacaravan) gezeten.

Zijn erg vriendelijk ontvangen door de eigenaresse en 2 weken prima contact gehad met haar, en ze was erg bereidwillig voor onze vragen en behulpzaam.

De bakker en de lidl op loopafstand.

hadden fietsen gehuurd aan de boulevard (super fietsen). alles is goed te fietsen.

cannes, antibes, nice. . Ook nar schiereiland cap ferat gefietst maar dat was wel klimmen maar te doen. Monaco raad ik aan met de trein.

Super vakantie gehad.

Gr. Mary en Dick Hoogeveen

Gereisd met partner in april 2016

Sfeervolle camping

Dineke,
    27-9-2015

Aangename stadscamping tussen Nice en Antibe met verouderd maar brandschoon sanitair. De bakker en supermarkt zijn op loopafstand evenals het kiezelstrand dat voor zwemmers minder geschikt is. Monaco is zowel per auto als trein goed te bereiken. Het terrein wordt keurig onderhouden door de vriendelijke eigenaren.

Gereisd met partner in september 2015

Goede ligging voor elk soort reiziger.

M&C,
    30-8-2015

We werden vriendelijk ontvangen, door de campingeigenaren. Het zijn een ouder vrouwtje en meneertje van rond de 70. De mevrouw runt grotendeels de camping, gaf een beetje de indruk alsof ze geld belangrijker vond dan de gasten. Zo werd er de hoofdprijs voor eten, wasjes draaien, vriezers en koelkasten van kringloopkwaliteit gevraagd. Vliegtickets uitprinten wou mevrouw bijvoorbeeld niet terwijl er wel en printer aanwezig was, niet erg gastvrij wat mij betreft maar goed dat is haar keuze. Verder hebben we het positief ervaren. De grond van grind was minder voor het opzetten van de tent maar verder was er overal schaduw, en was de bus op loopafstand, de bakker en de lidll zijn op loopafstand (15 minuten) en zelfs het strand is te doen (30 minuten +/-) als je geld wilt besparen. (1,50 voor een buskaartje) De prijs voor een drie sterren camping vinden we aan de hoge kant. Zwembad is netjes, ligt mooi gescheiden van de camping. Sanitair is netjes, douches zijn lauw.

Gereisd met partner in augustus 2015

kleine camping, zeer schaduwrijk.

elly,
    11-8-2014

Wij hebben 1 week in juli op deze camping gestaan. Bijna alle plekken zijn in de schaduw. Je staat op grind. De eigenaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam en willen je graag vertellen over alle bezienswaardigheden.Het sanitair is wat verouderd maar verder prima en schoon.Vlakbij de camping ( 5/10 min. lopen) is een bakker en een Lidl. Erg handig.Bij de camping hoort een zwembad(je) wat bij het huis van de eigenaren ligt. Je moet daarvoor de weg oversteken.Prima zwembad(je) om even verkoeling te zoeken.Deze camping is ideaal als uitvalsbasis om alle bezienswaardigheden in de omgeving te zien. Strand, musea, leuke stadjes zijn allemaal binnen korte tijd te bereiken. Nadeel van deze camping vonden wij de grote hoeveelheid muggen. Zowel 's avonds als overdag hadden wij daar last van . Dat maakt buiten zitten niet echt fijn.

Gereisd met partner in januari 2014