Reviews over Bagnols-en-Forêt

Heerlijk voor rustzoekers

hans,
    6-4-2011

Wij hebben deze camping 15 jaar geleden bezocht en was een fantastische plek om heerlijk tot rustte komen. Bagnols zelf is echt een frans dorpje, lopend haalden wij 's ochtends ons brood bij een authentieke bakker die op een houtgestookte oven zijn meest heerlijke broden bakte. Onder de platanen heerlijk eten op het plein. De eigenaren zeer vriendelijk.

Gereisd met partner in juni 1994

heerlijk rustige plek om te kamperen

wehmeijer,
    10-2-2010

dit is een uitstekende camping voor mensen die kunnen genieten van de rust in een authentiek frans dorp. bijzonder veel te doen en drukte rondom dit dorp. hoe heerlijk is het om na al die drukte terug te komen op een rustige plek. deze camping biedt de rust en een prima zwembad. voor de rest van de faciliteiten moet u in het dorp zijn. winkels op vijf minuten lopen. uitstekende campingeigenaren!

Gereisd met partner in januari 2010