We hebben een aantal aanbieders voor Cogolin voor je op een rij gezet:

Gereisd anders in augustus 2018

Alles naar wens

Henrieke,
    16-8-2018

Alles naar wens. Aardig personeel. Speeltuin wel wat klein. Jammer dat er voor peuters geen speeltuintje is met zachte matten.

Winkeltje heel beperkt.

Gereisd anders in augustus 2018

Fijne vakantie, mooie omgeving

Annet,
    8-6-2018

Op deze camping staan veel stacaravans (mobilhomes). Er zijn ook een paar velden voor caravans, campers en tenten. Alle vlakbij het zwembad. De camping was erg mooi, parkachtig en het sanitair wordt goed schoon gehouden. Het afwaswater was te lauw. De douche was wel lekker. De toiletten waren zonder bril en zonder wc papier. Er is een restaurantje en een bar. Kinderspeeltuintje, jeu de boulesbaan, tennisveld, barbecues. Restaurant ging pas open vanaf 15 juni. Bij de bar kon je dagelijks vers brood en croissants kopen. De omgeving is prachtig. Cogolin is een leuk plaatsje. Er is een Le Clerc supermarché en een kleine Lidl.

Wifi op de camping 23 euro p.w. veel te duur en slechte kwaliteit. Jammer.

Gereisd met partner in juni 2018

Super mooi en gemoedelijk gezellige camping

Juul,
    3-2-2018

Voor 3e jaar naar deze camping geweest: elk jaar zijn er vernieuwingen en dus ook verbeteringen. omgeving veel te beleven, elk jaar andere activiteiten en nieuwe dingen gezien. Zwembad is goed overzichtelijk en erg netjes. Elke avond is er de mogelijkheid om op het terras te zitten en te genieten van animatie. We komen zeker nog een keer terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Meer dan geweldig! 1 week gepland werden er 6.

Ron van Eenennaam,
    27-1-2018

Camping ligt zo mooi. Veel schaduw indien gewenst, maar ook genoeg zon (gelukkig). Zeer vriendelijk personeel. Prachtig en schoon sanitair. Sommige "gasten" maken er een puinhoop van, maar dat is geen gebrek aan schoonmaak!! 3 maal per dag moet toch volstaan. Heel veel mogelijkheden tot uitstapjes, maar mijdt de kustweg St.Tropez - Monaco vanwege permanente files; ook in laagseizoen.

Gereisd met partner in juni 2017