campings Bretagne met zwembad

Reviews over accommodaties in Bretagne

Ronald,
    30-11-2018

Veel animatie,mooie omgeving,te veel om op te noemen

Geweldige camping in een prachtige omgeving

Elaine Rik,
    22-11-2018

Ik ben met mijn man en dochter van 2 hier in augustus naartoe gegaan en wij waren echt verrast door de geweldige faciliteiten en het vriendelijke personeel. Ondanks de waterpokken bij mn dochter en het matige weer een super vakantie gehad en dat heeft veel te maken met de camping en de prachtige omgeving. There's nothing like it. Dikke aanrader dus!

Hartstikke fijn

Marieke,
    31-10-2018

Het is een hele mooie lokatie op een fijne plek. Iedereen heeft zijn privacy en mocht je afleiding willen is deze er.

Wel prima, Bretagne is prachtig

de Jong,
    8-10-2018

De camping was prima. We hadden er stiekem meer van verwacht. Sanitair was ok. Niet altijd schoon maar meestal wel. Paar deuren waren stuk (werden ook niet gemaakt) en de hokjes waren van boven en onder open. Niet zo prettig. De douches waren wel erg ruim vooral de hokjes in de hoeken. De camping is geschikt voor gezinnen met kleine kinderen. (s'nachts zijn er ouders die hun kind 2 uren laten huilen.. oordoppen zijn een must) Denk dat de oudere jeugd hier niet zoveel aan vindt. Zwembad erg druk en klein, afhaal eten is lekker! Personeel erg vriendelijk en spreken goed Engels. Ruime plaatsen (wel kraantje maar geen afvoer). Al met al wel prima.

Omgeving:

Dinan: Echt een aanrader. Stevige beenspieren zijn vereist.

Mont-Saint-Michel: Super! Maar niet in het hoogseizoen. Lees: vreselijk druk en een uur wachten bij parkeerautomaat. Neem eten mee! Enorm duur en vies (Italiaan in het begin, goor).

Saint Malo: Erg indrukweekend, must see.

Mooie camping fraai gelegen en goed onderhouden.

Aad van der Gulik,
    6-10-2018

Deze camping is fantastisch gelegen aan de zee. Geen zee om lekker te zwemmen maar wel om heel erg leuk te wandelen en keitjes en/of schelpen te zoeken.

Wij hadden niet zulk geweldig weer maar de omgeving maakte veel goed. Prachtige wandelingen gemaakt langs de kust. Het toiletgebouw was nieuw en erg schoon. Voldoende toiletten maar wat weinig douches. Zelfs in juni op beurt gewacht. Erg vriendelijk personeel.