We hebben een aantal aanbieders voor Bretagne voor je op een rij gezet:

campings Bretagne met zwembad

We hebben een aantal aanbieders voor Bretagne voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Bretagne

Geweldige vakantie om nooit te vergeten.

Rens,
    23-4-2019

Heerlijk verblijf daar gehad. Goede en mooie camping.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi verzorgde groene camping aan de kust!

Brenda,
    14-4-2019

Mooie Camping in rustige omgeving dichtbij de kust. Met 5a 10 minuten wandelen sta je op een prachtig schoon strand, in de omgeving zijn er ook pareltjes van stranden te vinden. De camping is verzorgd, sanitair is schoon en goed onderhouden, plaatsen zijn ruim. Er is veel groenvoorziening aanwezig. De speeltuin is aan de kleine kant, maar het zwembad is ruim genoeg. In de omgeving vooral qua natuur genoeg te ontdekken. Leuke authentieke plaatsjes, cultuur en grotere steden zijn prima te bereiken. De omgeving is ook schoon, verzorgd en groen. Elke plaats heeft mooie bloemen staan. De Lidl is te bereiken voor 'bekende boodschappen' maar de Franse marche is ook prima. De kust is in zijn geheel prachtig en schoon en toegankelijk voor kleine kinderen. Loopt langzaam af, vaak makkelijk te bereiken. Hermietkreeftjes en zeesterren zijn te vinden! En qua eten is er overal wel iets smakelijks.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Top !

Jan Roffel,
    22-3-2019

Prachtige kleine camping gelegen in een baai. Mooie schone plekken, mooi schoon sanitair. Afgebakende plekken. Uitzicht op zee. De omgeving bij de camping is ook de moeite waard.

Gereisd met partner in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie kleine camping pal aan zee

Anoush,
    15-2-2019

mooi klein park, pal aan zee. Typische sfeer van Bretagne. Ik lees paar dingen van mensen over temperatuur en afstand, ja Bretagne is een stuk rijden en zeker niet een van de warmste plekken van Frankrijk, maar wat mij betreft wel een van de mooiste! Dus lees je in over wat Bretagne te bieden heeft, zoek je zon en warmte reis dan verder, zoek je prachtige natuur, ruwe rotsen, golven, zon en af en toe een buitje, blijf dan in Bretagne! Dit is een park van de RCN, altijd goed.

Gereisd met partner in augustus 2018

Vrij kleine, overzichtelijke camping aan zee

Marieke,
    10-2-2019

Pluspunten: - mooie ligging direct aan zee - heel overzichtelijke camping; kinderen kunnen vrij bewegen - verzorgde camping; plekken doorgaans groot en vlak genoeg - mooi, net, nieuw toiletgebouw - vriendelijk personeel - leuk animatieteam Nadelen: - campingplekken zijn qua ligging nogal verschillend. Kijk dus goed waar je terecht komt. Aan zee is prachtig! Kan wel flink spoken! - in durecte omgeving weinig culturele uitstapjes. - zwembad wat aan kleine en koude kant - voor eind rijden (was verder dan onze routeplanner aangaf), temperatuur toch vaak fris. - paardrijden alleen voor ervaren ruiters Tips: Klimbos, kayakken, wandelen in omgeving, , neem sup/bootje mee!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018