We hebben een aantal aanbieders voor Bretagne voor je op een rij gezet:

Happy Tent

campings Bretagne met prive sanitair mogelijk

We hebben een aantal aanbieders voor Bretagne voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Bretagne

Genoeg te doen

Beer,
    12-3-2019

Geweldig leuke camping met ontzettend veel te doen voor kinderen. Ook voor kinderen van 12 jaar en ouder.

Prachtig zwembad, leuk klimparcours voor jonge kinderen maar ook voor de oudere kinderen.

Voor de paardenliefhebbers is er genoeg te beleven, pony en paardenritjes op de camping, maar ook op de manege bij de camping kunnen ze les krijgen en mooie ritten maken.

Wel een gigantisch groot terrein, dus fietsen zijn best handig. Niet alle plaatsen zijn even mooi. Sommige stacaravans staan vrij dicht bij elkaar. Wij (en wij houden normaal van wat rustigere en kleinere campings) hebben ons totaal niet gestoord en helemaal geen last gehad van geluid of medekampeerders.

Vrij veel engelsen, maar ook niet storend.

Mooie omgeving, genoeg te doen en te beleven, maar daar heb je wel de auto voor nodig.

Ronald,
    30-11-2018

Veel animatie,mooie omgeving,te veel om op te noemen

Wel prima, Bretagne is prachtig

de Jong,
    8-10-2018

De camping was prima. We hadden er stiekem meer van verwacht. Sanitair was ok. Niet altijd schoon maar meestal wel. Paar deuren waren stuk (werden ook niet gemaakt) en de hokjes waren van boven en onder open. Niet zo prettig. De douches waren wel erg ruim vooral de hokjes in de hoeken. De camping is geschikt voor gezinnen met kleine kinderen. (s'nachts zijn er ouders die hun kind 2 uren laten huilen.. oordoppen zijn een must) Denk dat de oudere jeugd hier niet zoveel aan vindt. Zwembad erg druk en klein, afhaal eten is lekker! Personeel erg vriendelijk en spreken goed Engels. Ruime plaatsen (wel kraantje maar geen afvoer). Al met al wel prima.

Omgeving:

Dinan: Echt een aanrader. Stevige beenspieren zijn vereist.

Mont-Saint-Michel: Super! Maar niet in het hoogseizoen. Lees: vreselijk druk en een uur wachten bij parkeerautomaat. Neem eten mee! Enorm duur en vies (Italiaan in het begin, goor).

Saint Malo: Erg indrukweekend, must see.

Gereisd met partner in augustus 2018

Tegenvaller.

Lonneke Panjer - van Dam,
    6-10-2018

Er worden ontzettend veel activiteiten voor tieners georganiseerd. Het is een top camping voor tieners.

Maar, dat alles heeft ook een keerzijde. De comfortplekken zijn klein (zo klein dat wij geen voortent aan de camper konden plaatsen), de camping komt beloftes m.b.t. comfort (waterpunt, Wi-Fi) niet na. Maar het grootste probleem vond ik de ligging van de plek: direct aan de drukke weg richting het entertainment dus geen rust gekregen.

Anne, Officemanager, 1-11-2018

Beste Lonneke,

Dank je wel voor je beoordeling en feedback. We doen inderdaad ons best om een gevarieerd en volledige animatieprogramma te bieden. De camping heeft veel mogelijkheden hiervoor. onder andere aan de overkant van de rivier. Over het algemeen kunnen wij daardoor de rust voor de overige gasten garanderen. Wij vinden het vervelend dat jullie dit niet zo hebben ervaren. In dergelijke gevallen adviseren wij gasten altijd even contact op te nemen met de receptie om te bekijken of er mogelijkheid is om te ruilen van plaats. Zij kijken graag met jullie mee.

Heel mooie en grote camping.

Familie Zuid,
    21-9-2018

Fijne ontvangst door touroperator.

Mooie camping, veel (betaalde) activiteiten, veel mogelijkheden voor kinderen om vrij te spelen en te sporten.

Veel zwembaden, volgend jaar het golfslagbad ook overdekt, volgens mij. Dat kan goed of juist minder uitpakken, dat is immers volledig aan het weer... Wij boften dit jaar echt heel erg. Het zou dan dus jammer zijn om binnen te moeten zitten met 28 graden buiten. Gelukkig zijn er meer zwembaden op dit grote park.

Gevarieerd en internationaal publiek.

Super plek wat betreft de omgeving.

Campingsfeer is wel wat minder als je in een mobile home zit. Maar de vrijheid/blijheid dezelfde!

Wij gaan zeer zeker weer!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018