campings Bretagne met prive sanitair mogelijk

Reviews over accommodaties in Bretagne

Ronald,
    30-11-2018

Veel animatie,mooie omgeving,te veel om op te noemen

Wel prima, Bretagne is prachtig

de Jong,
    8-10-2018

De camping was prima. We hadden er stiekem meer van verwacht. Sanitair was ok. Niet altijd schoon maar meestal wel. Paar deuren waren stuk (werden ook niet gemaakt) en de hokjes waren van boven en onder open. Niet zo prettig. De douches waren wel erg ruim vooral de hokjes in de hoeken. De camping is geschikt voor gezinnen met kleine kinderen. (s'nachts zijn er ouders die hun kind 2 uren laten huilen.. oordoppen zijn een must) Denk dat de oudere jeugd hier niet zoveel aan vindt. Zwembad erg druk en klein, afhaal eten is lekker! Personeel erg vriendelijk en spreken goed Engels. Ruime plaatsen (wel kraantje maar geen afvoer). Al met al wel prima.

Omgeving:

Dinan: Echt een aanrader. Stevige beenspieren zijn vereist.

Mont-Saint-Michel: Super! Maar niet in het hoogseizoen. Lees: vreselijk druk en een uur wachten bij parkeerautomaat. Neem eten mee! Enorm duur en vies (Italiaan in het begin, goor).

Saint Malo: Erg indrukweekend, must see.

Tegenvaller.

Lonneke Panjer - van Dam,
    6-10-2018

Er worden ontzettend veel activiteiten voor tieners georganiseerd. Het is een top camping voor tieners.

Maar, dat alles heeft ook een keerzijde. De comfortplekken zijn klein (zo klein dat wij geen voortent aan de camper konden plaatsen), de camping komt beloftes m.b.t. comfort (waterpunt, Wi-Fi) niet na. Maar het grootste probleem vond ik de ligging van de plek: direct aan de drukke weg richting het entertainment dus geen rust gekregen.

Anne, Officemanager, 1-11-2018

Beste Lonneke,

Dank je wel voor je beoordeling en feedback. We doen inderdaad ons best om een gevarieerd en volledige animatieprogramma te bieden. De camping heeft veel mogelijkheden hiervoor. onder andere aan de overkant van de rivier. Over het algemeen kunnen wij daardoor de rust voor de overige gasten garanderen. Wij vinden het vervelend dat jullie dit niet zo hebben ervaren. In dergelijke gevallen adviseren wij gasten altijd even contact op te nemen met de receptie om te bekijken of er mogelijkheid is om te ruilen van plaats. Zij kijken graag met jullie mee.

Heel mooie en grote camping.

Familie Zuid,
    21-9-2018

Fijne ontvangst door touroperator.

Mooie camping, veel (betaalde) activiteiten, veel mogelijkheden voor kinderen om vrij te spelen en te sporten.

Veel zwembaden, volgend jaar het golfslagbad ook overdekt, volgens mij. Dat kan goed of juist minder uitpakken, dat is immers volledig aan het weer... Wij boften dit jaar echt heel erg. Het zou dan dus jammer zijn om binnen te moeten zitten met 28 graden buiten. Gelukkig zijn er meer zwembaden op dit grote park.

Gevarieerd en internationaal publiek.

Super plek wat betreft de omgeving.

Campingsfeer is wel wat minder als je in een mobile home zit. Maar de vrijheid/blijheid dezelfde!

Wij gaan zeer zeker weer!

groot, koud maar mooi

Moos,
    3-9-2018

Wij waren met drie kinderen een kindje van bijna 2, 12 en 16. De oudsten hebben zich met leeftijdgenoten vermaakt op het voetbalveld. De buitenzwembaden waren te koud en niet diep genoeg om te kunnen duiken. Het binnenbad was lekker warm maaR daardoor druk en echt zwmmen kon daar niet. Wel van glijbanen, door waterstroom, liggen id bubbels etc. De camping is mooi aangelegd. Als je aan komt rijden een dynasty sfeer met de witte houten hekken en golfbaan. Wij zaten in een mobile home van een touroperator met 3 slaapkamers. De kamers en bedden waren klein. Het kinderbedje ook. Het matras lag niet lekker. In de avond en nacht was het alsof je in de koelkast lag zo koud en vochtig. Dit deed ons besluiten een dag eerder te vertrekken. Er waren vooral Engelsen. Het restaurant biedt eenvoudige pasta, pizza en patat met kip. De omgeving is prachtig en het plaatsje dol de bretagne sfeervol. Ik zou de houten ronde cabin hutten aanbevelen of in juli gaan