We hebben een aantal aanbieders voor Bretagne voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Bretagne voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Bretagne

Mooi geleven . maar prijs kwaliteit onvoldoende

Fozzy,
    29-8-2018

De ligging van de camping is mooi. Wanner je een active vakantie wilt hebben zal je wel moeten reizen. In de buurt is weinig te doen. De camping is groot en beschikt over vele mobil homes. De meeste zijn oud en dit maakt de prijs kwaliteit verhouding onvoldoende. Het zwembad maakt veel goed. De camping is gelegen tussen veel groen. Verder is de bar en restaurant gedeelte onvoldoende. Sfeerloos.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Mooie, rustige camping op super locatie.

Fam. Verrijt,
    12-8-2018

Rustige camping met veel mooie plaatsen op fantastische locatie. Super stranden op loopafstand en een grote supermarkt op 3 km afstand. De camping word overwegend bevolkt door Fransen maar er zijn zeker ook vele Nederlanders aanwezig. Wij lazen slechte recensies over het sanitair maar dat is zeker niet meer aan de orde. Het zwembad is fantastisch voor de kinderen en er is toezicht. Bij slecht weer is er ook nog een overdekt zwembad. Bij het grote zwembad is een bar met kleine kaart tegen zeer redelijke prijzen. Erquy heeft een kleine gezellige haven waar je lekker kunt eten. Bij mooi weer is dit echt een geweldige locatie.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Zeer aangename camping op toplocatie

R,
    4-8-2018

Heel fijne camping, zeer mooi gelegen dichtbij fantastisch strand. Onze kinderen 2, 5 en 8 hebben veel plezier beleefd in de speeltuin, het zwembad en springkasteel. Gezellige sfeer op de camping. Begrijp niet waarom sommige klagen over het sanitair. Alles dik ok! Een aanrader

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Zwembad maakte veel goed

Erik,
    26-2-2018

Camping is geen verkeerde camping echter voor ons wat te rustig, met name in de avonden en wat betreft animatie en mogelijkheden.

Onze kinderen (5+11) hebben zich ondanks dat echter prima vermaakt. De jongste vertoefde uren op het hele grote opblaasbare kasteel en de oudere amuseerde zich prima met enkele nederlandse vriendjes op of rondom het voetbalveld.

De meeste gasten op de camping zijn frans of engelstalig. Nederlanders zijn schaars in bretange en daar zal het klimaat denk ik debet aan zijn. Ook wij hadden helaas veel bewolking en af en toe regen.

De camping heeft 2 zwembaden; 1 overdekt recht-toe-recht-aan bad en een geweldig mooi en schoon aqua-park met stroomversnelling en lekkere temperatuur. Erg mooi gemaakt! Een pluspunt voor deze camping!

Van de overige campingfaciliteiten hebben we weinig gebruik gemaakt. Het restaurant/bar nodigde niet echt uit om er te gaan zitten/eten en omdat er verder in die ruime week die we er waren maar 1x echt avondvertier was vonden wij de camping dus wat aan de saaie kant, want elke avond voor of in je eigen caravan vertoeven is niet ons ding maar het is maar net wat je zoekt. De ruimte om de stacaravan was voor ons overigens meer dan genoeg.

Enkel het groenonderhoud om de caravans heen mag wat meer aan gedaan worden. Hoog gras, uitstekende begroeiing van bomen en planten en rommel her en der. Bij aankomst misten we een toiletrol-houder op ons toilet en de caravandeur waaide telkens open of dicht omdat er iets was afgebroken maar dit werd snel verholpen door de (enigszins engels sprekende) medewerkers.

Door de eigen toiletvoorzieinigen in de caravan kan ik geen oordeel geven over het sanitair op de camping. De caravan was op wat kleine gebreken na prima en wat je ervan mag/kunt verwachten.

Omgeving is vrij rustig. Wel erg mooi (echt bretange) maar vrij weinig te doen en te beleven helaas. Al met al een prima camping maar voor ons gewoon wat aan de saaie kant.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Mooie camping

Rob de vries,
    26-8-2017

Wie rekent op WiFi komt van Wen koude kermis thuis het is er maar werkt zo traag en valt elke keer weg dan moer jij je weer aan melden . Dus Netflix voor de kids werkt niet downloaden heb je een weekje erg waardeloos . Je kan ook niet kopen of bij betalen .

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017