We hebben een aantal aanbieders voor Bretagne voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Bretagne

Super!

I. Dobber-Bos,
    20-9-2018

Super schone accommodatie, lekker eten in het restaurant en de zwembaden zijn zowel binnen als buiten schoon en keurig netjes.

In de accommodatie is alles compleet, je hebt er alles wat je nodig hebt. Het personeel is zeer vriendelijk en groet altijd als ze voorbij je accommodatie rijden. De kinderen hebben het prima naar hun zin gehad.

De omgeving is prachtig, rij vooral even naar penmarch en van daar uit langs de kust richting het noorden. Prachtige rotspartijen en stranden!

Ook het strand van lesconil is de moeite waard.

Het eten is heerlijk op het park zelf en zeer betaalbaar.

Wij vinden het zelf wel jammer dat het assortiment in de winkel wat beperkt en wel prijzig is, maar op 5 minuten rijden met de auto zit een Super U supermarkt die zeer groot is en een compleet assortiment heeft.

Wat ons betreft is deze vakantiebestemming zijn 5 sterren meer dan waard!

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Mooi geleven . maar prijs kwaliteit onvoldoende

Fozzy,
    29-8-2018

De ligging van de camping is mooi. Wanner je een active vakantie wilt hebben zal je wel moeten reizen. In de buurt is weinig te doen. De camping is groot en beschikt over vele mobil homes. De meeste zijn oud en dit maakt de prijs kwaliteit verhouding onvoldoende. Het zwembad maakt veel goed. De camping is gelegen tussen veel groen. Verder is de bar en restaurant gedeelte onvoldoende. Sfeerloos.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Mooie en leuke gezellige camping

k,
    26-8-2018

Mooie Camping en schone camping veel te doen voor de kids ! wel weinig nederlanders . mooi buitenzwembad en binnenbad. voetbalplek. mooie omgeving. leuke en gezellige dorpjes .

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Nette camping in prachtige omgeving.

Driessen,
    18-8-2018

Schitterende camping met zeer vriendelijke Franse eigenaren die goed Engels spreken en kunnen je een schat aan informatie geven over de regio. De receptie is open van 10-12 en 14-19 uur.

Sanitair was keurig, 2x p.d. schoongemaakt (6 en 15 uur), toiletten incl. Wc-papier en de douches zijn heerlijk.

Zwembad keurig verzorgd en goed schoon en conform de Franse veiligheidsregels. De openingstijden van het zwembad zijn wel kort van 10-19 u. Mag wat langer in het hoogseizoen.

De plekken rond het zwembad zijn ruim genoeg en afgebakend door lage hegjes. De electra werkt goed en WiFi bereik is top!

Er is een grote parkeerplaats aanwezig waar de auto's prima kunnen staan en echt niet ver, 2 min lopen. Jammer was dat veel mede kampeerders er voor kozen de auto vlak voor de tent/vouwwagen/caravan te parkeren. De camping is autovrij nog mooier!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Prima camping, maar geen supertopper

Fam v Beek,
    17-8-2018

We hebben hier 3 weken gekampeerd. De staanplaatsen zijn erg wisselend van afmeting. Er zijn prachtige plaatsen met uitzicht over de baai, gescheiden door lage heggen. Je kunt ook op een groot veld staan. Hier moet je wel van ver weg stroom halen: een extra stroomkabel is handig.

Er is een leuk (verwarmd) openlucht zwembad aanwezig met een apart peuterbad. In het hoogseizoen komt iedere ochtend een bakker. Iedere avond komt er een andere lekkere foodtruck. Veel gezinnen met kinderen tot 10 jaar. Ik zou het vanwege sanitair niet aanraden voor baby's. Kinderdouche is wel aanwezig. Normale toiletten met WC papier. Het sanitair werd wisselend schoongemaakt, maar echt vies vond ik het niet.

De regio is prachtig, en de camping zou ook goed gebruikt kunnen worden als tussenstop van een paar dagen om daarna verder Bretagne in te trekken. Mont st Michel, Saint Malo, Dinard en Dinan zijn aanraders om in de buurt te bekijken.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018