We hebben een aantal aanbieders voor Fouesnant voor je op een rij gezet:

Reviews over Fouesnant

PATRICE,
    18-8-2018
    Gereisd anders in augustus 2018

Super! Vooral met kleine kinderen!

Liek en Henk + kids,
    19-7-2018

De camping is mooi onderhouden. We waren bang nadat we hadden geboekt dat het vies, oud, rommelig en met kakkerlakken zou zijn na het leze van diverse reviews. Wellicht voor 2018, want wij zijn in juli 2018 gegaan en hebben alles bekeken. De camping is schoon! Sanitair is allemaal in zeer goede staat en schoon! Zwembad is nieuw en zeer kindvriendelijk! Verwarmd... ok,maar nog steeds wel even doorkomen. Een restaurant en een bar. Prima. Je kan pizza en snacks bestellen, ook afhalen. Zee op loopafstand. Bij het zwembad heb je sanitair met zelfs babybadjes om je baby niet te hoeven douchen, maar even lekker in bad spelen. Kakkerlakken hebben wij niet kunnen ontdekken. Gelukkig! Wij hebben super weer gehad! Overdag warm! Maar in de avond koelt het erg af. Ik vond het dan te koud om buiten te zitten (+/-12 graden). Men spreekt goed Engels! Doe boodschappen bij LeClerc (10 min), groot en rustig! De U (nogwat) klein, druk en duur. Top hier!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Fantastische camping.... op de kakkerlakken na :-(

Hugo H,
    1-6-2018

Sunêlia L' Atlantique is een fantastische camping, zeer kort bij het strand (8 min. lopen) en echt een heel mooi wembad. Wij zouden dit jaar weer boeken als we niet zeer veel overlast van kakkerlakken gehad hadden. De receptie zei: "dit zijn normale torretjes in deze omgeving". Vonden we vreemd dus foto's gestuurd naar 3 ongediertebestrijders. Conclusie van alle 3 bedrijven: De duitse kakkerlak. De camping zei niets te kunnen doen en de Anwb gaf niet thuis, want zei: "Zijn slechts een portaal zonder verantwoordelijkheid". Na veel gezeur bood men ons geld terug voor de nog resterende dagen en z.s.m. vertrekken. Heel fijn in het hoogseizoen als je nergens meer terecht kunt. Geen enkele poging om de kakkerlakplaag te verwijderen. Men is niet eens gaan kijken.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Prima vakantie gehad

Stef,
    21-8-2017

Camping ligt mooi, leuke dorpjes in de omgeving en dicht bij het strand. Een marktje of supermarkt op 5km afstand wat top is.
    Sanitair openbare gelegenheid is erg verouderd, snap nu ook waarom er veel plekken leeg waren. Wij hadden een plek met prive sanitair. Helaas niet direct op onze plek wat we wel verwachten en veel tussen de mobielhomes. Wel mooi en prettig is een aanrader voor meer campings. We ondervonden helaas wel veel hinder van een Kakkerlakken plaag die zich niet alleen in het sanitair gebouw bevond maar ook op de rest van de camping waaronder je eigenplek. (Lastig je heb extra werk met afbreken om te zorgen dat je ze niet meeneemt naar huis) Zwembad is leuk en zeker genoeg te doen voor kinderen. idd wat losse tegels en een grote gele glijbaan die wat wankel overkomt maar mag de pret niet drukke. Strand is op loop afstand en mooi. Gebied tussen camping en strand is autoluw en top om s'morgens te hardlopen bijv. Restaurant en Bar kunnen wat meer aandacht krijgen is meer uit te halen met een herinrichting denk ik. Take a way en kleine bar zijn prima. Supermarkt heeft een pima assortiment. Wbt binnenspeeltuin, betalen is idd wat vreemd en de openingstijden zijn niet praktisch (Franse tijden) zeker in een gebied waar het regelmatig wat bewolkt(regen) en kouder kan zijn. Lijkt me nuttig als dit langer open is tussen de middag bijv. Personeel was erg vriendelijk vonden wij en behulpzaam ook in het Engels evt. Bretagne komen we zeker nog een terug deze camping misschien niet maar wel evt. een andere via de touroperator. TIP, huur een fiets op de camping en geniet van het natuurgebied tussen de camping en BEG MEIL en ga evt. lunchen in een van de kleine restaurantjes. tip. Wacht bij de ingang van een restaurantje dat ze jou een plek wijzen dat is gebruikelijk in Frankrijk.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Leuke vakantie gehad

Van wijk,
    4-8-2017

Heel leuk de camping, de omgeving is prachtig. Alleen jammer dat er bijna geen Engels wordt gesproken voor de kinderen is het daarom lastig de entertainment goed te volgen.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)