We hebben een aantal aanbieders voor Fouesnant voor je op een rij gezet:

Gereisd anders in augustus 2018

Heerlijke vakantie

Pieter,
    11-8-2018

Fijne camping voor gezinnen met kinderen tot 12 jaar. Mooie grote staplaatsen en een leuke omgeving ( op loop afstand van het strand)

Gereisd anders in augustus 2018

Heerlijk!

Marije,
    1-8-2016

Een overzichtelijke camping. Onze kinderen van 5 en 7 jaar (onze 2 jarige hielden we bij ons) konden zelfstandig op zoek naar hun 'vakantievriendjes' en naar de goed verzorgde speeltuin. Ruime en groene plekken. Sanitair prima, broodjes service heerlijk. De eigenaar erg aardig en hartelijk. Het zwembad was niet groot maar zeker groot genoeg voor onze kids, water wel wat aan de koude kant. Ik zou het iedereen willen aanraden!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Rustige camping dicht bij zee

M.van der Dussen,
    31-7-2016

Wij zijn hier dit jaar voor het eerst geweest.Het is een echte franse camping,met mooie grote campeerplaatsen op gras. Ook zijn er veel mobilehomes .Algemeen verzorgde aanblik. Veel keuze in staanplaatsen.Reserveren was eigenlijk niet nodig geweest.(juli!) Gelegen dichtbij het strand,waar het ook niet al te druk is,mar dat vinden wij fijn. Strand met grote getijdenwisselingen,daardoor erg leuk om je te vermaken. Soms veel beklimbare rotsen en groot strand.soms alles juist weg door vloed. Nadeel camping,is verouderd sanitair,maar wel schoon. Klein,maar schoon zwembad. Camping voor jongere kinderen leuk,voor middelbare scholieren niet.Camping en directe omgeving geschikt voor honden.Veel te zien en doen in de omgeving ,die erg mooi is.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Vriendelijke camping

Jan,
    30-1-2015

Het is een niet al te grote vriendelijke camping. De eigenaar is gastvrij maar runt de camping wel met franse slag. Dat wil zeggen, hij organiseert het nodige, maar je kunt nergens op rekenen want zonder veel aankondiging kunnen plannen gewijzigd worden. Dit geldt bijvoorbeeld ook voor de maaltijden die je af kunt halen. Er is een weekprogramma met beschikbare maaltijden, maar zonder aankondiging kan daarvan afgeweken worden en is het absoluut niet mogelijk de kinderen de beloofde frietjes te geven. Wat wel opvallend is is dat de eigenaar redelijk goed Engels spreekt en dat ook heel gewoon vind om te doen voor NL gasten. De camping heeft een klein maar leuk zwembadje en een eenvoudige speeltuin.

Wat betreft de regio. De camping ligt zeer dicht bij zee. Verder is er in de (ruime) omgeving niet heel veel te beleven.

Al met al is het er met kleine kinderen goed vakantie vieren.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014