We hebben een aantal aanbieders voor Fouesnant voor je op een rij gezet:

18-8-2018

Heerlijke vakantie

Pieter,
    11-8-2018

Fijne camping voor gezinnen met kinderen tot 12 jaar. Mooie grote staplaatsen en een leuke omgeving ( op loop afstand van het strand)

Super leuke vakantie gehad

Eric,
    3-8-2018

Leuke en nette camping. Het personeel op de camping en is super vriendelijk en behulpzaam. Personeel spreekt een beetje engels en dat is toch wel makkelijk, dit komt misschien ook wel omdat het een uitvalsbasis is voor engelsen. Het sanitair is allemaal nieuw en heel schoon en het kinder gedeelte is echt prima. De animatie is leuk alleen wel in het frans en gebrekkig engels. Het enige wat jammer is, is dat er maar weinig nederlanders zijn. Maar met de kindjes die er waren was het super leuk en gezellig. Al met al een top vakantie voor ons!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Super camping

Marc Tiel,
    17-8-2017

Camping uitstekend bevallen, net sanitair en leuke animatie voor de kinderen (ook voor de jeugd). De eigenaresse, het receptiepersoneel en de animators spreken goed engels. Om de dag is er ook een avondprogramma. Ruime standplaatsen (120m2)

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017