We hebben een aantal aanbieders voor Fouesnant voor je op een rij gezet:

18-8-2018

Heerlijke vakantie

Pieter,
    11-8-2018

Fijne camping voor gezinnen met kinderen tot 12 jaar. Mooie grote staplaatsen en een leuke omgeving ( op loop afstand van het strand)

Gereisd anders in augustus 2018

Nette camping op ideale locatie !

Menno van der Kooij,
    16-9-2016

Camping ligt in het dorp, ze hebben een verwarmd zwembad, nette schone Mobilhomes en prima service van de eigenaren. Dorp, haven en stranden op loopafstand en prachtige wandelroutes langs de kust. Camping wordt voornamelijk door Fransen bezocht.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

mooie schone camping

m.m.van rijsbergen,
    21-8-2016

De ligging van deze camping is vlak bij het centrum van Beg Meil, zo ook op loop afstand van het haventje waar s'avonds veel mensen vertoeven. Er zijn veel restaurants in het dorpje en dat allemaal op loop afstand van de camping. Op de camping veel Fransen en weinig Nederlanders. Sanitair is schoon. Iedere dag vers brood bij de receptie. Heel vriendelijk personeel. Bij dorpsfeesten hoor je wel de muziek op de camping. Wij hebben er een week gestaan en hebben het super fijn gehad. Echt een prachtige omgeving met kleine standjes en helder blauwe zee. We komen zeker nog een keer terug

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016